اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آتش‌نشانان عنبرآباد تجلیل شدند

به مناسبت گرامیداشت روز آتش‌نشانی و ایمنی از نیروهای آتش‌نشانی عنبرآباد تجلیل شد.

آتش‌نشانان عنبرآباد تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، صبح امروز با حضور اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری عنبرآباد از دلیرمردان آتش‌نشانی این شهر با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.

علی میرزایی سرپرست شهرداری عنبرآباد در حاشیه این مراسم به خبرنگار فارس گفت: بیش از 120 بسته فرهنگی بین کارکنان شهرداری عنبرآباد به مناسبت آغاز سال تحصیلی توزیع شده است.

وی افزود: این بسته‌ها با مبلغ 30 میلیون ریال شامل کمک هزینه تحصیلی فرزندان کارکنان شهرداری تهیه شده که امروز بین کارکنان توزیع شد.

میرزایی بیان داشت: شهرستان عنبرآباد با داشتن وسعت زیاد و امکان آتش‌سوزی باغات در کنار سایر حوادث، تنها دو دستگاه خودروی آتش‌نشانی دارد و با هشت نیرو در هر شیفت چهار نفر فعالیت می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم مسئولان استانی با توجه به پیشرفت شهرستان عنبرآباد نیرو و دستگاه‌های ایمنی را بیشتر تا در حوادث بتوانند به‌موقع نقش ایفا کنند.

به گزارش فارس، عنبرآباد به دلیل خشکسالی‌های چند ساله در بعضی مواقع دچار آتش‌سوزی‌های باغات می‌شود و کار آتش‌نشانی را مشکل می‌کند و اگر به‌موقع این آتش‌سوزی‌ها مهار نشود، خسارات جبران‌ناپذیری را به مردم وارد می‌کند.

انتهای پیام/80005/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول