اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری قم:

ارتقای فرهنگی ایمنی یکی از وظایف اصلی سازمان آتش‌نشانی است

معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: حفظ منافع ملی در سطح جامعه اهمیت زیادی دارد و سازمان آتش نشانی با بالا بردن سطح ایمنی مردم نقش مهمی در این زمینه دارد.

ارتقای فرهنگی ایمنی یکی از وظایف اصلی سازمان آتش‌نشانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان‌مقدم که در همایش گرامیداشت روز آتش‌نشان سخن می‌گفت، با تجلیل از مقام آتش نشان اظهار کرد: تقارن هفته دفاع مقدس و روز آتش‌نشان تقارنی نیک و ارزشمند بوده که خیلی دور از هم نیست زیرا ویژگی اصلی در هر دو گذشت از جان است.

وی افزود : هیچ تفاوتی بین رزمنده‌ای که در صحنه جنگ مبارزه می‌کند و آتش‌نشانی که در زمان حادثه از جان خود می‌گذرد، نیست.

معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: پشت سنگر از خود گذشتگی آتش نشان‌ها، خانواده‌های محترم کارکنان این سازمان هستند که با ایجاد روحیه خودباوری و ایثار موجب افزایش روحیه و خدمت رسانی کارکنان این سازمان می‌شوند.

اصفهانیان‌مقدم تصریح کرد: در سال‌های اخیر شاهد پیشرفت در عرصه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و افزایش کمی و کیفی ساختار سازمان آتش‌نشانی شهر قم هستیم.

وی عنوان کرد: افزایش ایمنی شهروندان یکی از اولویت‌های اصلی دولت است و در این راستا آموزش‌های مناسبی به فرهنگیان، بسیجیان، کارمندان بخش دولتی توسط سازمان آتش‌نشانی قم انجام شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: امید است با ادامه مسیر طی شده و افزایش سطح ایمنی مردم شاهد کمتر شدن سوانح در جامعه به‌ویژه در شهر قم باشیم.

اصفهانیان‌مقدم با تبریک انتخاب مجدد مهندس دلبری به عنوان شهردار قم افزود: اهتمام ویژه جناب آقای دلبری شهردار کلانشهر قم و شورای اسلامی شهر نشان از عزم بالای مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر قم برای کاهش حوادث و افزایش سطح ایمنی مردم دارد.

وی افزود: باید تمام دستگاه‌های اجرایی استان علی‌الخصوص اصحاب رسانه در راستای بالا بردن سطح ایمنی تلاش لازم را انجام دهند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: علاوه بر افزایش آگاهی ایمنی مردم نسبت به خطرات احتمالی باید مسیر پیشرفت و به روز رسانی تجهیزات سازمان آتش‌نشانی نیز ادامه پیدا کند.

اصفهانیان‌مقدم با تبریک روز آتش‌نشان تصریح کرد: قطعا خانواده‌های کارمندان آتش‌نشانی نقش اساسی را در زمینه ارائه هرچه بیشتر خدمات آتش‌نشانان ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/2258/ط/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول