اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز ملی آتش‌نشانی

کارکنان سازمان آتش‌نشانی آمل تجلیل شدند

به مناسبت روز ملی آتش‌نشانی کارکنان سازمان آتش‌نشانی آمل با حضور مسئولان تجلیل شدند.

کارکنان سازمان آتش‌نشانی آمل تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، صبح امروز آیین تجلیل از کارکنان سازمان آتش‌نشانی این شهرستان به مناسبت روز ملی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در شهرستان آمل برگزار شد.

مشاور اجرایی رئیس موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران در این مراسم گفت: باید فرهنگ ایمنی در جامعه نهادینه شود زیرا در این بخش خلاءهایی احساس می‌شود.

بهزاد پورمحمد با اشاره به اینکه ایران کشوری حادثه‌خیز است، اظهار داشت: در مناطق مختلفی در کشور خطراتی مانند سیل، زلزله، و حوادث انسان‌ساز خانواده‌ها را تهدید می‌کند.

وی تصریح کرد: با افزایش تجهیزات و امکانات روز حوادث نیز بیشتر خودنمایی می‌کند.

پورمحمد با اعلام اینکه حوادث جاده‌ای از مواردی است که با پیشرفت امکانات تلفات زیادی را در این زمینه شاهد هستیم، افزود: انسان با انجام کارهای درست و غلط خود اثرات مثبت و منفی زیادی را بر جای می‌گذارد.

مشاور اجرایی رئیس موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران با اشاره به اینکه فرهنگ ایمنی باید به نسل‌های آینده انتقال یابد، بیان داشت: خطراتی مانند زلزله در بم، رودبار و سیل در شهرهای مازندران می‌تواند با استانداردسازی منازل در ایجاد خسارت و کاهش آن نقش موثری داشته باشد.

وی آمل را یکی از شهرهای سرآمد کشور در زمینه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی دانست و خاطرنشان کرد: این شهرستان مستعد برای تبدیل به شهری ایمن در کشور است.

رئیس شورای اسلامی شهر آمل نیز در این مراسم گفت: نیروهای جوان سبب شادابی بیشتر و ایجاد احساس امنیت در زمینه مبارزه با خطرات در جامعه هستند.

خسرو ابراهیم‌زاده بیان داشت: از سوی شهرداری و سازمان آتش‌نشانی در سال 93 بودجه‌ای برای آموزش شهروندان و همه خانواده‌ها در نظر گرفته می‌شود تا با آموزش‌های لازم شاهد کاهش خطر در این بخش باشیم.

حسین نذیری با اشاره به اینکه نخستین ایستگاه آتش‌نشانی کشور در 171 سال پیش در تبریز تاسیس شده است، بیان داشت: نخستین ایستگاه آتش‌نشانی آمل نیز 56 سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده بود.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم از کارکنان سازمان آتش‌نشانی آمل تجلیل شد.

انتهای پیام/86012/ح30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول