اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهاوند خبر داد

تجلیل از 271 مدال‌آور قهرمان ورزشی نهاوند

فرماندار شهرستان نهاوند گفت:‌ از 271 مدال‌آور قهرمان ورزشی و رؤسای هیئت‌های ورزشی شهرستان نهاوند تجلیل شد.

تجلیل از 271 مدال‌آور قهرمان ورزشی نهاوند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، مجتبی مولوی پیش از ظهر امروز در جمع هیئت‌های ورزشی و مدال‌آوران ورزشی نهاوند اظهار کرد: ورزش عامل سلامتی جسم و روح آدمی است بنابراین عقل سالم در بدن سالم است.

وی افزود: پشتکار، سلامتی جسم و روح و داشتن علم و آگاهی می‌تواند آدمی را سریع‌تر به اهداف برساند که یکی از عمده دلایل وجود این سه عنصر وجود روحیه ورزشی و سلامتی در بدن انسان است.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه شهرستان نهاوند مهد پرورش ورزشکاران و مدال‌آوران ورزش در استان و کشور است، گفت:‌ کسب بیش از 100 مدال رنگی در مسابقات ورزشی مختلف نشان‌دهنده این است که نهاوند قطب ورزش استان همدان و غرب کشور است.

وی افزایش سرانه ورزشی در هر منطقه را منوط به اجرای پروژه‌های عمرانی ورزشی در سطح هر شهرستان عنوان کرد و افزود: طی دو سال گذشته با احداث بیش از ده‌ها پروژه عمرانی ورزشی، میزان سرانه ورزش در نهاوند از 15 سانتی‌متر به 65 سانتی‌متر به ازای هر نفر افزایش یافته است.

مولوی برنامه‌ریزی برای انجام مسابقات جهانی، بین‌المللی و کشوری توسط ورزشکاران و رؤسای هیئت‌های ورزشی در نهاوند را ارزشمند خواند و بیان داشت: در بسیاری از رشته‌های ورزشی ورزشکاران نهاوندی حرف‌های زیادی برای گفتن و مطرح شدن در میادین جهانی و بین‌المللی دارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند نیز در ادامه از فعالیت بیش از 76 هیئت ورزشی در نهاوند خبر داد و افزود: بیش از 6 هزار و 500 ورزشکار سازمان یافته در این هیئت‌ها فعالیت دارند.

سعید کولیوند تصریح کرد: وجود مجهزترین مجموعه ورزشی بانوان غرب کشور در نهاوند باعث شده که بانوان ورزشکار نهاوندی با آینده‌ای درخشان روبرو شوند.

وی با بیان اینکه مجموعه ورزشی بانوان غرب کشور در نوع خود و بین استان‌های غربی کشور بی‌نظیر بوده و از پیشرفت فیزیکی 65 درصدی برخوردار است، یادآور شد: تاکنون بیش از 4 میلیارد تومان برای احداث این مجموعه هزینه شده و برای اتمام آن 3 میلیارد تومان مورد نیاز است.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند ابراز داشت: در سال گذشته بیش از صدها مدال رنگی توسط ورزشکاران نهاوندی در مجامع کشوری، جهانی و آسیایی کسب شده که قطعاً این تعداد طی امسال افزایش خواهد یافت.

در پایان مراسم با اهدا لوح تقدیر به ورزشکاران و رؤسای هیئت‌های ورزشی از زحمات آن‌ها قدردانی شد.

انتهای پیام/89016/ر40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول