اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های دور برگشت

حریفان قم در لیگ آینده‌سازان تنیس کشور مشخص شدند

تنیس‌بازان رده سنی زیر 14 سال قم حریفان خود را در بازی‌های دور برگشت رقابت‌های لیگ آینده‌سازان تنیس قهرمانی کشور شناختند.

حریفان قم در لیگ آینده‌سازان تنیس کشور مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با هدف رشد و توسعه تنیس کشور از رده‌های سنی پایه و همچنین شناخت استعدادهای سنین مختلف، امسال رقابت‌های لیگ تنیس آینده‌سازان قهرمانی کشور با شرکت تنیس‌بازان رده‌های سنی زیر 12 و 14 سال کشور برگزار می‌شود.

بعد از اینکه دیدارهای دور رفت از مسابقات فصل جاری لیگ تنیس آینده‌سازان زیر 14 سال کشور به میزبانی هیئت تنیس آذربایجان شرقی برگزار شد، براساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تنیس، دیدارهای دور برگشت در شهر ارومیه به انجام می‌رسد.

این رقابت‌ها ویژه رده سنی زیر 14 سال با حضور هشت تیم تک‌فارم قم، آکادمی تنیس ارومیه، هیئت تنیس البرز و برج‌سازان شرق خراسان رضوی، البرز گاز کیش، آکادمی تنیس پارسیان تهران، آکادمی تنیس الیت همدان و گل افشان البرز برگزار می‌شود.

در دور رفت این مسابقات به میزبانی آذربایجان شرقی، تیمی متشکل از بهترین‌های حال حاضر تنیس قم متناسب با محدودیت سنی در نظر گرفته شده برای شرکت کنندگان در لیگ آینده‌سازان تنیس کشور، به این مسابقات اعزام شده بود که توانست عنوان نایب قهرمانی را کسب کند.

البته در مسابقات دور رفت لیگ آینده‌سازان تنیس باشگاه‌های کشور تنیس‌بازان قمی شانس بسیار بالایی برای صدرنشینی داشتند ولی در نهایت بعد از تنیس‌بازان تیم زیر 14 سال البرز گاز کیش در جایگاه دوم جدول رده‌بندی ایستادند.

این در حالی است که در آخرین روز رقابت‌های دور رفت لیگ آینده‌سازان تنیس قهرمانی باشگاه‌های کشور، تیم تنیس آینده‌سازان زیر 14 سال البرز گاز کیش توانست با شکست تیم تک فارم قم عنوان قهرمانی مسابقات مرحله رفت این دوره از پیکارها را به خود اختصاص بدهد.

تنیس‌بازان تیم تک فارم قم در حالی با کسب رتبه دوم به کار خود در این مرحله از رقابت‌ها پایان دادند که تیم پرند تبریز نماینده تنیس آذربایجان شرقی همراه با تیم آکادمی تنیس پارسیان تهران موفق به کسب مقام سومی مشترک این پیکارها شدند.

حالا نوبت به برگزاری رقابت‌های دور برگشت لیگ تنیس آینده‌سازان قهرمانی کشور در رده‌ زیر 14 ساله کشور رسیده است و این پیکارها هم‌اکنون به میزبانی هیئت تنیس استان آذربایجان غربی و در شهر ارومیه در حالی به انجام می‌رسد که تیم قم با ترکیب محمد حسین جلالیان، مهرشاد قفقازی و سیاوش شیردل راهی جدال با حریفان خود شده است.

براساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی مسئولان برگزاری این مسابقات، بازی‌های دور برگشت ابتدا در دو گروه مقدماتی به انجام می‌رسد و با صعود دو تیم از هر گروه سرانجام بازی‌های مرحله نهایی برگزار می‌شود تا به معرفی قهرمانی این دوره منجر شود.

انتهای پیام/78002/ز40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول