اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول انجمن ناشنوایان شهرستان رفسنجان اعلام کرد

کانون ناشنوایان رفسنجان همچنان بدون فضای مناسب

مسئول انجمن ناشنوایان شهرستان رفسنجان گفت: در حال حاضر 180 نفر عضو این کانون هستند و مهم‌ترین مشکل کانون ناشنوایان نداشتن مکان است.

کانون ناشنوایان رفسنجان همچنان بدون فضای مناسب

رضا نوقی در حاشیه مراسم روز جهانی ناشنوایان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان با اشاره به تاسیس کانون ناشنوایان رفسنجان در سال 80 اظهار داشت: بسیاری از ناشنوایان از بدو تاسیس کانون در آن عضو شده و هنرهای دستی، گروه سرود، گروه‌های ورزشی و... را تشکیل دادند که گروه سرود این کانون در استان شناخته شده است.

وی تصریح کرد: یکی از کارهای ارزشی این کانون تاسیس هیئت ثامن‌الحجج (ع) است که در سال 90 انجام گرفت و این هیئت به برنامه‌های مذهبی و تعزیه می‌پردازد و از آن در سراسر استان دعوت می‌شود و برنامه‌های آن مورد استقبال قرار می‌گیرد.

نوقی افزود: مهم‌ترین مشکل کانون ناشنوایان نبود جا و مکان است و در حال حاضر 180 نفر عضو کانون هستند و در برنامه‌های ماه محرم که شرکت می‌کنند به دلیل نبود جای مشخص برنامه هیئت را در زیرزمین حسینیه امام خمینی (ره) برگزار می‌کنیم که در تابستان‌ها بسیار گرم و در زمستان‌ها سرد است و این معضل بسیار بزرگی است.

مسئول کانون ناشنوایان رفسنجان گفت: خیران اگر در این راستا بتوانند، کانون را مورد حمایت قرار دهند و جایی مناسب برای آن در نظر بگیرند، گام بلندی در خدمت‌رسانی به این قشر جامعه برداشته‌اند.

انتهای پیام/80016/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول