اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

نرم‌افزار چندرسانه‌ای کارنما در بابل رونمایی شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس در سال حماسه سیاسی و اقتصادی، نرم‌افزار چند رسانه‌ای کارنما توسط امام جمعه بابل رونمایی شد.

نرم‌افزار چندرسانه‌ای کارنما در بابل رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی ستاد نمازجمعه شهرستان بابل، به مناسبت هفته دفاع مقدس در سال حماسه سیاسی و اقتصادی، نرم‌افزار چند رسانه‌ای کارنما توسط امام جمعه بابل رونمایی شد.

این نرم‌افزار با نام کارنما توسط مرکز رایانه‌ای آیسار پایگاه بسیج شهید مهدی میرزاجان‌زاده کمانگرکلای شرقی با محتوای کار و تلاش و تولید ملی تهیه شده است.

فرمانده پایگاه بسیج کمانگرکلای شرقی و مسئول مرکز رایانه‌ای آیسار با اشاره به اهداف ساخت این مجموعه و محتوای این نرم‌افزار گفت: در لبیک به شعار امسال یعنی حماسه اقتصادی توسط مقام معظم رهبری این نرم‌افزار چندرسانه‌ای تولید شد.

مهدی صفرزاده ادامه داد: این نرم‌افزار در قالب دی وی دی شامل عناوین آموزشی از قبیل اقتصاد مقاومتی، تولید ملی، احکام کسب و کار، نرم‌افزارهای مرتبط با موضوع کسب و کار، بیانات و دیدگاه‌های مقام معظم رهبری و بزرگان دینی در مورد کار و تلاش و حماسه اقتصادی، مصاحبه با کارآفرینان موفق، آموزش تصویری، فیلم، اسلاید و بیش از 560 عنوان موضوع در حوزه کار و اقتصاد تولید شده است. 

وی ادامه داد: پایگاه بسیج کمانگرکلای شرقی در ابتدای سال 92 اقدام به تاسیس مرکز رایانه‌ای به نام آیسار(ایثار) کرده است و این محصول اولین دستاورد این مرکز بوده و در آینده نیز شاهد کارهای بیشتری براساس خلاقیت‌ها و ابتکارات در حوزه‌های فناوری از این مرکز خواهیم بود.

مسئول مرکز نرم‌افزاری آیسار خاطرنشان کرد: این نرم‌افزار چند رسانه‌ای در نماز جمعه بابل با حضور نمایندگان بابل در مجلس شورای اسلامی، مهدوی معاون استاندار و فرماندار بابل، مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان، بسیجیان، فرماندهان پایگاه‌های بسیج محلات و مردم توسط حجت‌الاسلام روحانی امام جمعه و سرهنگ فلاح فرمانده سپاه شهرستان بابل در نمازجمعه این هفته رونمایی شد.

به گزارش فارس، اعضای بسیجی دست‌اندرکار تولید این اثر آن را به مقام معظم رهبری به خاطر عنایت معظم‌له به موضوع کار، تولید ملی و نیز نامگذاری چندین سال در راستای ایجاد مجاهدت در راه اقتصاد ملی تقدیم کردند.

انتهای پیام/2296/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول