اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی:

روحیه جهادی ملت ایران باید برای همیشه زنده باشد‌

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی گفت: روحیه جهادی و ایستادگی ملت ایران باید برای همیشه زنده باشد.

روحیه جهادی ملت ایران باید برای همیشه زنده باشد‌

کمال علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به اینکه قدرت ایران در جهان از دفاع مقدس سرچشمه گرفته است، گفت: ما هر چه داریم مدیون شهدا هستیم و به برکت شهدا و ایثارگران به عزت و افتخار دست پیدا می‌کنیم.

نماینده مردم سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائم شهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی، شهدا را پشتیبانان انقلاب اسلامی توصیف کرد و افزود: هنگامی که حمایت از غیب برای پشتیبانی از نظام اسلامی مطرح می شود از ثمره خون شهدا است.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با تاکید بر اینکه قلم ها باید شجاعت و از خودگذشتگی های رزمندگان و ایثارگران را بیان کنند تا همگان از ابعاد آن آگاهی یابند، خاطرنشان کرد: صدام با حامیان قدرتمند خود برای ریشه‌کنی انقلاب اسلامی جنگ هشت ساله را بر ما تحمیل کرد و ایثارگری‌های رزمندگان باید به همگان نشان داده شود و هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای نمایش ایثارگری‌های رزمندگان است.

علیپور بر لزوم انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جدید تاکید کرد و یادآور شد: روحیه جهادی و ایستادگی ملت ایران باید برای همیشه زنده باشد.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی بر صلح‌جو بودن ایران اسلامی تاکید کرد و گفت: ما جنگ‌طلب نبوده و نیستیم ولی مدافع جدی میهن و دین خود هستیم و به کسی اجازه تعرض به آن را نمی‌دهیم.

انتهای پیام/86015/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول