اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول باشگاه خبرنگاران بسیج آذربایجان‌شرقی:

خبرنگاران بسیجی خط مقدم صحنه فرهنگی هستند

مسئول باشگاه خبرنگاران بسیج آذربایجان‌شرقی، خبرنگاران بسیجی را پیشقراولان و فعالان مقدم جبهه فرهنگی و مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان ذکر کرد.

خبرنگاران بسیجی خط مقدم صحنه فرهنگی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، محمدرضا اسکندری ظهر امروز در همایش خبرنگاران بسیجی شهرستان اهر بصیرت، دشمن شناسی و حضور به موقع در صحنه را از شاخصه‌های مهم خبرنگاران بسیجی برشمرد و اظهار کرد: امروز دشمن بیشتر سرمایه‌گذاری خود را در حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی قرار داده و سعی دارد با بهره‌گیری از هزاران سایت و شبکه‌های ماهواره‌ای اهداف والای انقلاب و نظام را با تبلیغات زهرآگین خود مورد هدف قرار دهد.

وی گفت: امروز رسالت خبرنگاران بسیجی بیش از گذشته موثر بوده و باید با تلاش مضاعف در این حوزه، و اطلاع رسانی مطلوب و شایسته از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در مناطق مختلف کشور و در شهرها و روستاها، فعالیت‌های مختلف بسیج در حوزه فرهنگی، اجتماعی، محرومیت‌زدایی، بسیج سازندگی، فعالیت‌های قرآنی و معنوی، اقتصادی و تمام قسمت‌هایی که به نحوی برادران بسیجی در دانشگاه‌ها، مدارس، ادارات، کارخانجات و سایر اقشار فعالیت دارند را به نحو شایسته منعکس کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی، نقش بسیجیان را در تحقق فرمایشات در این عرصه بسیار مهم توصیف کرد و بر تلاش همه جانبه خبرنگاران بسیجی در انعکاس فعالیت‌های بسیج در عرصه اقتصاد مقاومتی و تلاش‌های انجام شده در این خصوص تأکید کرد.

وی نقش رسانه‌های ارتباط جمعی را در انعکاس عملکرد بسیج تأثیرگذار در اطلاع رسانی برشمرد و افزود: خوشبختانه با فعال شدن خبرگزاری بسیج در استان این خبرگزاری با بهره‌گیری از صدها خبرنگار ارزشی و متعهد ظرفیتی مناسب برای اطلاع‌رسانی از فعالیت‌های بسیج است که امیدواریم با تداوم برنامه‌های آموزشی برای خبرنگاران عضو این خبرگزاری بتوانیم گام‌های عملی در تحقق اهداف والای بسیج برداریم.

اسکندری در ادامه به فعالیت‌های باشگاه خبرنگاران بسیج در استان آذربایجان‌شرقی نیز اشاره کرد و تبدیل باشگاه به خبرگزاری بسیج را در راستای تقویت و توسعه اطلاع‌رسانی فعالیت‌های بسیج در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و فعالیت‌های مذهبی، قرآنی و بسیج سازندگی و سایر مقاطع مهم برشمرد و افزود: خبرنگاران بسیجی می‌توانند بدون محدودیت فعالیت‌های مختلف پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی مقاومت را در خبرگزاری بسیج منعکس کنند.

در ادامه این همایش اسکندری مسئول باشگاه خبرنگاران بسیج سپاه عاشورا در یک کارگاه آموزشی نحوه خبرنویسی، تهیه گزارش، مصاحبه و سایر مباحث مربوط به خبر را به حاضرین ارائه کردند.

انتهای پیام/60002/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول