اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک‌سال اخیر انجام شد

انجام 392 عملیات امداد و نجات توسط آتش‌نشانی برازجان

رئیس آتش‌نشانی برازجان از انجام 392 عملیات امداد و نجات توسط آتش‌نشانی برازجان در یک‌سال اخیر خبر داد.

انجام 392 عملیات امداد و نجات توسط آتش‌نشانی برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمدعلی عباسی‌عطیبه ظهر امروز در آیین تجلیل از آتش‌نشانان برازجان اظهار داشت: آتش‌نشانی برازجان در راستای انجام وظایف محوله اهتمام جدی دارد و شاهد رشد و بهبود خدمات این نهاد از نظر کمی و کیفی هستیم.

وی افزود: تلاش برای تامین سلامت و امنیت شهروندان از اولویت‌های این مجموعه است و امیدوار هستیم در راستای انجام وظایف اهتمام جدی داشته باشیم.

رئیس آتش‌نشانی برازجان با ارائه گزارشی از فعالیت‌های آتش‌نشانی در دوران جنگ تحمیلی و تقدیم شهدای ارزشمند این نهاد خاطرنشان کرد: خدمات این نهاد همواره درخشان و ارزشمند بوده است.

عباسی‌عطیبه از انجام 392 عملیات امداد و نجات توسط آتش‌نشانی برازجان خبر داد و اظهار داشت: این میزان عملیات از مهرماه 91 تا مهرماه امسال انجام گرفته است.

وی عنوان کرد: انجام مانورها و همایش‌های آتش‌نشانی در مدارس و اماکن عمومی نیز از جمله برنامه‌هایی است که تاکنون توسط این نهاد انجام شده است.

این مسئول تصریح کرد: پیشگیری از حوادث از ضروریات است که باید با فرهنگ‌سازی در این مسیر اهتمام ورزیم و همه مسئولان باید در این مسیر کمک کنند.

فرماندار دشتستان نیز اظهار داشت: خدمات آتش‌نشانان در تمام ایام نمادی از خدمت صادقانه است و آن‌ها با نجات جان انسان‌ها خدمات ارزنده‌ای ارائه می‌کنند.

علیرضا خرمی افزود: حمایت از آتش‌نشانی در شهرهای مختلف دشتستان در دستور کار قرار دارد و برای این مهم از همه توان و انرژی خود به نحو مطلوب بهره می‌بریم.

انتهای پیام/2452/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول