اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تربت حیدریه خبر داد

خرید خودروی نردبان‌بار و تشک‌بادی برای آتش‌نشانی با 3 میلیارد‌ریال هزینه

شهردار تربت حیدریه از خرید خودروی نردبان‌بار و تشک بادی با هزینه بالغ بر 3 میلیارد ریال برای سازمان آتش‌نشانی این شهرستان خبر داد.

خرید خودروی نردبان‌بار و تشک‌بادی برای آتش‌نشانی با 3 میلیارد‌ریال هزینه

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، مهدی ناصری ظهر امروز در مراسم روز جهانی آتش‌نشانی و ایمنی که با حضور معاون فرماندار، بخشدار، اعضای شورای شهر و برخی مسئولان دیگر در محل آتش نشانی شهرداری این شهرستان برگزار شد؛ اظهار داشت: سازمان آتش‌نشانی مبتنی بر نظم و انضباط است که به منظور رسیدن به هدفهای خاص ایجاد شده است.

وی عمده‌ترین وظایف آتش‌نشانان را نجات جان افراد، مهار و اطفاء حریق، ارائه آموزش‌های عمومی و تخصصی در راستای ارتقاء سطح فرهنگ ایمنی شهروندان بیان کرد و گفت: در طول سال برای آمادگی نیروهای آتش‌نشانی رزمایش های بسیاری انجام شده که شهرداری و پرسنل آتش‌نشانی شهرداری از جمله عواملی بودند که در آموزش‌ها خوش درخشیدند و از جمله عوامل موثر در مدیریت بحران هر شهر، شهرداری است.

وی بیان داشت: درحال حاضر سه ایستگاه آتش‌نشانی در شهر تربت حیدریه درحال فعالیت می باشند که خرید برخی لوازم از جمله خودروی نردبان بار و تشک‌بادی باهزینه ای بالغ بر 3 میلیاردریال برای این مجموعه صورت گرفته است.

شهردار تربت حیدریه درباره اهم فعالیت‌های آتش‌نشانان تاکید کرد: با توجه به اینکه نیروی انتظامی حافظ جان، مال و ناموس مردم هستن؛ برای ورود به منازل باید حکم قضایی داشته باشند؛ ولی آتش‌نشانان نیاز به هیچ حکمی از هیچ اداره‌ای ندارند و در حوزه شهرداری فعالیت‌های زیادی بر عهده ما قرار گرفته است.

ناصری آموزش را مهم‌ترین نگاه به آینده دانست و استمرار آموزش به شهروندان را به مسئولان آتش‌نشانی تاکید کرد و متذکر شد: آتش‌نشان‌ها در معرض مواجهه با انواع آسیب‌های روحی، جسمی و مواد سمی خطرناک هستند.

انتهای پیام/2202/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول