اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری

35 دستگاه خودرو و موتور ویژه آتش‌نشانی به ناوگان آتش‌نشانی کرج اضافه شد

شهردار کرج گفت: در سال جاری 35 دستگاه خودرو و موتور ویژه آتش‌نشانی به ناوگان آتش‌نشانی کرج اضافه شد.

35 دستگاه خودرو و موتور ویژه آتش‌نشانی به ناوگان آتش‌نشانی کرج اضافه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدعلی آقازاده ظهر امروز در مراسم مانور آتش‌نشان که به مناسبت روز آتش‌نشانی در کرج برگزار شد اظهار داشت: در سال جاری حداقل 15 دستگاه خودروی ویژه خدمات آتش‌نشانی برای سازمان خریداری و نزدیک به 20 دستگاه موتور برای ایستگاه‌های آتش‌نشانی تهیه شده است.

وی تأکید کرد: باید به سمت ارتقای توان حرفه‌ای آتش‌نشانی پیش برویم و با توسعه خدمات و دستگاه‌های آتش‌نشانی میزان خدمات و سرعت عمل خود را در مواقع خطر و نیاز همشهریان افزایش دهیم.

این مسئول با بیان این که شهرداری باید توان خود را برای خرید تجهیزات و امکانات مورد نیاز ارتقا دهد، اظهار داشت: اختصاص اعتبارات و توجه به این مهم یکی از برنامه‌های مهم شهرداری است.

آقازاده در ادامه سخنان خود به افزایش 165 نیروی تازه نفس به آتش‌نشانی خبر داد و افزود: این نیروها از مهر ماه کار خود را در ایستگاه‌های مختلف آتش‌نشانی آغاز کرده‌اند.

شهردار کرج گفت: در این راستا و با تمهیدات اندیشیده شده تمامی این نیروهای جدید مراحل گوناگون گزینش و آموزش را پشت سر گذاشته‌اند و هم‌اکنون این افراد آماده ورود به ناوگان نیروی انسانی این سازمان می‌باشند.

*ایستگاه‌های آتش‌نشانی در کرج افزایش می‌یابد

شهردار کرج در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به افزایش تعداد ایستگاه‌های کرج افزود: با توجه به افزایش نیروهای انسانی ایستگاه‌های آتش‌نشانی نیز در کرج افزایش می‌آید که با ورود این نیروها به سازمان این ایستگاه‌ها نیز فعال شده‌اند.

آقازاده افزایش موتورهای امدادی در این سازمان را مهم ارزیابی کرد و تأکید کرد: افزایش این موتورها به آتش‌نشانی راهی برای گریز از ترافیک‌های سنگین و به موقع رسیدن در محل حادثه است.

وی در ادامه همچنین از نمایشگاه تجهیزات و ادوات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج بازید کرد.

شهردار کرج در این بازدید توانمندی‌های این سازمان را در ارائه خدمات به مردم مثبت ارزیابی کرد و گفت: ارتقای توان حرفه‌ای و تخصصی سازمان و نیروهای آتش‌نشان از اهداف شهرداری کرج است.

این نمایشگاه از امروز در محل باشگاه میلاد شهرداری کرج دایر است.

انتهای پیام/2302/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول