اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز آتش‌نشانی صورت گرفت

رژه خودروهای آتش‌نشانی در اسدآباد

به مناسبت روز آتش‌نشانی ناوگان خودرویی سبک و سنگین آتش‌نشانی، اورژانس، هلال احمر، پلیس راهور شهرستان اسدآباد در سطح شهر رژه رفتند.

رژه خودروهای آتش‌نشانی در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، پیش از ظهر امروز ناوگان خودروهای سبک و سنگین ادارات آتش‌نشانی، اورژانس، هلال احمر و پلیس راهور مسیر اداره آتش‌نشانی تا میدان طالقانی شهر اسدآباد را رژه رفتند.

رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اسدآباد در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تبریک روز آتش‌نشانی، گفت: حفاظت از سلامت افراد و محیط زیست و جلوگیری از آسیب به اموال از اهداف آتش‌نشانی است.

جعفر رضایی با تأکید بر شناساندن حوادث و خطرات به افراد جامعه و رعایت ایمنی از سوی مردم، تصریح کرد: باید دانش‌آموزان را با حوادث آشنا و آموزش‌های لازم را در راستای رعایت ایمنی به آنان گوشزد کرد و در این راستا نواختن زنگ آتش‌نشانی و انجام آموزش‌های مختلف در مدارس اجرا می‌شود.

وی از برگزاری مانور مقابله با حریق در کمربندی جدیدالاحداث شرقی شهر خبر داد و گفت: در برنامه داریم با هماهنگی شهرداری یکی از میادین سطح  شهر را به نام «آتش‌نشانی» نامگذاری کنیم.

رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اسدآباد همچنین اجرای مسابقات ورزشی برای کارکنان آتش‌نشانی، حضور پرسنل اداره آتش‌نشانی در گلزار شهدای گمنام و غبارروبی مزار شهیدان، برگزاری مانور اطفاء حریق کپسول‌های آتش گرفته 6 کیلویی و پنج کیلویی در میدان شهر و ارسال پیامک را از برنامه‌های سازمان آتش‌نشانی در سطح شهرستان اسدآباد برشمرد.

انتهای پیام/89008/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول