اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ادامه بررسی‌های اعضای شورا برای انتخاب شهردار کرج

2 کاندیدای شهرداری کرج برنامه‌های خود را ارائه دادند

در ادامه بررسی‌های اعضای شورای اسلامی شهر کرج برای انتخاب شهردار این شهرستان، 2 کاندیدا این بار به صورت شفاهی از برنامه‌ها و طرح‌های خود در جلسه شورا دفاع کردند.

2 کاندیدای شهرداری کرج برنامه‌های خود را ارائه دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، پیش از این 19 نفر برای این سمت اعلام آمادگی و به صورت مکتوب طرح‌ها و برنامه‌های خود را ارائه کرده بودند.

در نهایت اعضای شورای شهر در مورد آنها رای‌گیری مخفی انجام داده و هر یک از اعضای این شورا در شهرستان کرج می‌توانست به 3 نفر رای بدهد.

پس از رای‌گیری فوق‌، علی ترکاشوند و علی رضایی هر کدام با کسب 13 رای از دیگر نامزدها رای بیشتری به خود اختصاص دادند.

به همین منظور بعدازظهر امروز اعضای شورای اسلامی شهر در شهرستان کرج جلسه‌ای دیگری را برگزار و طی آن از این دو خواستند که به صورت شفاهی در جلسه شورا از برنامه‌ها و اهداف خود دفاع کنند.

بر اساس شنیده‌های خبرنگار فارس در این جلسه علی ترکاشوند که پیش از این سمت شهرداری کرج را بر عهده داشت، در طول سخنان خود برنامه‌هایی را برای توسعه کرج ارائه داده و از آنها دفاع کرد.

ترکاشوند در این جلسه، بهره‌مندی از نیروهای جوان و بومی کرج، تشکیل اتاق فکر، بهره‌مندی بیشتر از کار تخصصی و کارشناسی در اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها، ساماندهی بافت‌های فرسوده و توسعه اماکن ورزشی و فرهنگی را به عنوان مهمترین برنامه‌های خود ارائه کرده است.

علی رضایی نیز طی سخنانی، برنامه‌ریزی برای توسعه همه‌جانبه کرج، کسب درآمدهای پایدار برای اجرای پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی، جذب سرمایه و بهره‌مندی از پتانسیل بخش خصوصی برای اجرای این طرح‌ها، توسعه صنعت گردشگری، ساخت بزرگ‌ترین شهربازی ایران و خاورمیانه در کرج و توسعه و تجهیز تفرجگاه‌ها و بهره‌مندی بیشتر از منابع طبیعی کرج و بالاخره احداث بزرگ‌ترین دریاچه مصنوعی کشور در مرکز استان البرز را به عنوان اهم برنامه‌های خود ارائه کرده است.

لازم به توضیح است، علی رضایی فرزند محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده و طی سال‌ها مسئولیت‌های مهمی در مجمع تشخیص مصلحت نظام داشته است.

وی در کارنامه مدیریتی خود مدیرکل ارتباطات دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، قائم مقام معاون بین‌الملل دبیرخانه مجمع، رئیس هیات مدیره، صاحب امتیاز و مدیرمسئول موسسه فرهنگی هنری ملت تابناک ما که صاحب امتیاز سایت و روزنامه "تابناک" است، نایب رئیس هیات مدیره شرکت ایران ترانسفو، قائم مقام دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام دارد.

علی رضایی دارای فوق لیسانس مدیریت بوده و هم‌اکنون  دانشجوی دکترای مدیریت بازرگانی در دانشگاه علامه طباطبایی است.

از سوی دیگر علی ترکاشوند که پیش از این سمت شهرداری کرج را بر عهده داشته و هم‌اکنون مدیر عامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی است.

انتهای پیام/2302/ک20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول