اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شهرداری یاسوج:

شهرداری یاسوج در کنار استاندار برای آبادانی شهر تلاش می‌کند

سخنگوی شهرداری یاسوج با اشاره به ضرورت وحدت و همکاری همه‌جانبه برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرداری یاسوج در کنار استاندار برای آبادانی شهر تلاش می‌کند.

شهرداری یاسوج در کنار استاندار برای آبادانی شهر تلاش می‌کند

 مجید مهدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با تبریک انتخاب سید موسی خادمی به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: شهرداری یاسوج در کنار استاندار جدید و تیم کاری‌اش برای آبادانی مرکز این استان تلاش می‌کند.

سخنگوی شهرداری یاسوج افزود: بستری که اکنون با وجود یک فرد توانمند بومی در این استان به وجود آمده، فرصتی مناسب برای کار و تلاش بیشتر در راستای اتحاد و همدلی است.

مهدی‌نژاد گفت:‌ شهر یاسوج، نماد و پیشانی استان کهگیلویه و بویراحمد است که موفقیت در مدیریت آن تنها با همدلی و مشارکت آحاد مردم و مسئولین امکان‌پذیر است.

وی با بیان اینکه توقعات مردم از مسئولان بسیار بالا رفته است، تصریح کرد: امید است بتوانیم با برنامه‌ریزی و انسجام کاری زمینه رضایت مردم را در بخش‌های مختلف فراهم آوریم.

مسئول روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری یاسوج ادامه داد: شوراها نیز در این بین نقش مؤثری دارند چرا که اعضای شورا نمایندگان مردم بوده که دیدگاه‌ها و خواسته‌های موکلین خود را به گوش مسئولان می‌‌رسانند.

مهدی‌نژاد اظهار امیدواری کرد تا مثلث، شهرداری یاسوج، شورای اسلامی و استاندار این استان بتوانند با مشارکت فعال مردم زمینه توسعه و حرکت پرشتاب و رو به جلو را در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد فراهم کند.

وی در بخش پایانی صحبت‌هایش، انتخاب سید موسی خادمی را به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد نشانی از تعهد و تخصص نیروهای بومی این استان دانست و خاطرنشان کرد: در این مقطع همه بخش‌های مختلف اداری و مردمی وظیفه دارند برای موفقیت استاندار بومی تلاش کنند.

انتهای پیام/82005/س40/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول