اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان فارس:

تمام آزادگان جهان وامدار دفاع مقدس هستند

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: باور من این است که تمام مردم آزاده جهان بدهکار و وامدار دوران دفاع مقدس ما هستند.

تمام آزادگان جهان وامدار دفاع مقدس هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی شامگاه امروز در حاشیه برگزاری رزمایش آبی خاکی در نمایشگاه دفاع مقدس بلوار چمران، اظهار داشت: دستاوردهای دفاع مقدس قابل ذکر نیست و ما نمی‌توانیم برکات آن دوران را بشماریم.

وی افزود: مسائلی که از زبان امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب و مسئولان و یادگاران دفاع مقدس گفته شده، تنها بیانگر گوشه‌ای از عظمت دفاع مقدس است.

ایمانی ادامه داد: دوران دفاع مقدس فرهنگی به وجود آورد و حرکتی در دنیا ایجاد کرد که آثار و برکات آن قرن‌ها باقی می‌ماند و آنچه از خیزش و بیداری اسلامی در منطقه می‌بینم به برکت دفاع مقدس بوده که عزت ملت ما را نیز رقم زده است.

وی با اشاره به آغاز این رزمایش با تکرار رمز مقدس یازهرا(س) خاطرنشان کرد: فرزندان اسلام و انقلاب این رزمایش را با نام مقدس حضرت زهرا(س) آغاز کردند و به زیبایی گوشه‌ای از عظمت مبارزه امت اسلامی ایران را به تصویر کشاندند.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: آنچه نشان داده شد مربوط به یک گوشه از یک مقطع زمانی در یک عملیات از هزاران عملیات بود.

وی بیان کرد: این رزمایش نشان داد که برای رسیدن به این موقعیت فعلی که نظام اسلامی در آن قرار گرفته، رزمندگان ما چه خون دل‌ها خوردند، چه رنج‌ها کشیدند و چه فداکاری‌ها داشتند.

ایمانی ابراز داشت: رزمندگان با عشق و علاقه و ایمان موانع بزرگ را از سر راه برداشتند و معجزاتی را با دست خالی و تنها با اتکا به ایمان و توکل خلق کردند.

به گفته وی، ملت ما قدردان وجود این رزمندگان، شهدا و ایثارگرانی است که به نحوی در طول دفاع مقدس، دین خود را به کیان نظام و انقلاب ادا کردند.

وی در پایان افزود: امید داریم که با تکرار این برنامه‌ها افراد نسل سوم و چهارم انقلاب که دوران جنگ را ندیده‌اند پی ببرند که چه خدمتی در آن دوران انجام شده و چه فداکاری رقم خورده است.

به گزارش فارس، استقبال مردم از این نمایشگاه که در آن فضاهای خلاقانه‌ای ایجاد شده، بسیار پررنگ بوده است.

انتهای پیام/2448/غ40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول