اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دفاع مقدس

نمایشگاه و رزمایش میدانی در شاهرود برگزار می‌شود

مسئول فرهنگی و تبلیغات سپاه شهرستان شاهرود گفت: نمایشگاه و رزمایش میدانی در هفته دفاع مقدس در شاهرود و با حضور مردم و نیروهای نظامی برگزار می‌شود.

نمایشگاه و رزمایش میدانی در شاهرود برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، جمال‌الدین غنایی عصر امروز در نشست هماهنگی اجرای این برنامه‏‌ها اظهار کرد: نمایشگاه و رزمایش میدانی هفته دفاع مقدس با عنوان طلایه‌داران اروند در حرم شهدای گمنام شاهرود برگزار می‌شود.

غنایی افزود: این نمایشگاه و رزمایش میدانی با حضور بسیجیان حوزه‌های مقاومت بسیج محلات و بسیج هنرمندان شاهرود در حرم شهدای گمنام و ارتفاعات شاهرود در هفته دفاع مقدس انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده، قرار است عملیات والفجر هشت که رزمندگان استان سمنان و شهرستان شاهرود نقش عمده‌ای در پیروزی آن به عنوان یگان گمراه‌‏کننده انجام دادند، به تصویر کشیده شود.

غنایی بیان کرد: در سطح نمایش میدانی، بیش از 50 نفر از بسیجیان و هنرمندان نقش ایفا خواهند کرد و قسمتی از اروندرود و فاو و همچنین جزیره بوارین که منطقه عملیات گردان‌های شاهرود در عملیات والفجر هشت محسوب می‏‌شود، به نمایش درخواهد آمد.

مسئول فرهنگی و تبلیغات سپاه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: در این برنامه، راویان، رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس و حاضران در این عملیات، قبل از اجرای نمایش و رزمایش میدانی، سخنرانی و تشریح عملیات خواهند کرد.

غنایی با بیان اینکه این رزمایش میدانی در طول هفته دفاع مقدس هم‏زمان با نماز مغرب و عشا در ارتفاعات شاهرود برگزار می‌شود، افزود: شرکت‏‌کنندگان و بازدیدکنندگان از این رزمایش میدانی بعد از توجیه نسبت به عملیات والفجر هشت و منطقه رزمایش از تونل شیمیایی عبور داده می‌شوند.

وی افزود: علاقه‏‌مندان بعد از تونل شیمیایی، وارد منطقه رزمایش می‌شوند و بر روی ارتفاعات قرار گرفته و به تماشای رزمایش میدانی طلایه‌داران اروند خواهند پرداخت.

غنایی اظهار کرد: نزدیک به دو هفته است که بسیجیان و کارکنان سپاه شاهرود در حال انجام مقدمات و فراهم کردن اجرای این برنامه هستند و امیدواریم که این طرح مقبول مردم قرار گیرد.

مسئول فرهنگی و تبلیغات سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به حضور گردان همیشه پیروز کربلا از شاهرود در دوران دفاع مقدس تأکید کرد: گردان کربلا در عملیات والفجر هشت به عنوان گردان مقدم و خط‌‏‌شکن و در جهت منحرف کردن دشمن از منطقه اصلی عملیات در اروندکنار عملیات و بیش از 100 شهید در این عملیات تقدیم کرده و نقش مهمی در پیروزی این عملیات داشته است.

وی با دعوت از همه مردم و مسئولان برای حضور در این رزمایش میدانی اظهار کرد: امیدواریم مردم همیشه در صحنه با حضور خود در این برنامه فرزندان خود را در پیمودن راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یاری کنند.

غنایی تصریح کرد: در حاشیه این رزمایش، نمایشگاهی نیز از شهدای عملیات والفجر هشت و یادگاری‌های آنها و همچنین فعالیت‌های بسیج به نمایش درخواهد آمد.

انتهای پیام/2249/ت40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول