اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایشگاه بدر فردا به کار خود پایان می‌دهد

اجرای زنده و نمایش هنرمندانه عملیات بدر به شکل نمادین

نمایشگاه رزمی، فرهنگی هفته دفاع مقدس در استان اردبیل در حالی فردا به پایان می‌رسد که هر روز شاهد برگزاری بخش‌هایی از عملیات بدر به شکل نمادین و زنده در شورابیل هستیم.

اجرای زنده و نمایش هنرمندانه عملیات بدر به شکل نمادین

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل عصر امروز در مراسم نمادین برگزاری بخش‌هایی از عملیات بدر که با حضور اقشار مختلف مردم در منطقه آبی، خاکی شورابیل اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: امسال تصمیم گرفتیم تا در ایام هفته دفاع مقدس و در سی و سومین سالگرد آغاز سال تحمیلی عملیات بدر را که از شاخصه‌ها و برجستگی‌هایی برخوردار بوده به نمایش بگذاریم تا علاقمندان به هشت سال دفاع مقدس بتوانند با حقیقت و اصالت این عملیات عاشورایی بهتر و بیشتر آشنا شوند.

سردار غلام‌عسگر کریمیان که خود از حاضران این عملیات آبی، ‌خاکی بوده است، تصریح کرد: عملیات پیروزمندانه بدر 29 سال پیش در منطقه هورالهویزه با موفقیت رزمندگان اسلام برگزار شد که این عملیات با دستاوردهای عظیم و قابل توجهی روبه‌رو بود که از آن می‌توان به عنوان فتح‌الفتوح دوران دفاع مقدس یاد کرد.

وی خاطر نشان کرد: در این عملیات بسیجیان و رزمندگان سلحشور استان اردبیل در قالب گردان حضرت عباس (ع) و در هیبت لشگر 31 عاشورا در صحنه حضور پیدا کرده و ما تنها از مرکز استان با تقدیم بیش از 100 شهید عزت و عظمتمان را به رخ کشیدیم.

کریمیان یکی از شهدای والامقام این عملیات را شهید 13 ساله دانش‌آموز مرحمت بالازاده توصیف کرد و ادامه داد: این شهید در عین جثه کوچک دارای عزمی بلند و اراده‌ای آهنین بود تا خواسته‌های دشمن را از بین برده و عظمت و صلابت انقلاب اسلامی را به نمایش بگذارد.

جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان یاد و خاطره شهیدان عملیات بدر را گرامی داشت و اضافه کرد: در این عملیات همه رزمندگان با تمام توان، ‌شجاعت و با صلابت حضور پیدا کرده و بیش از گذشته توانشان را به رخ کشیدند.

نمایشگاه رزمی، فرهنگی بدر در 33 غرفه فرهنگی و برپایی بخش‌هایی از عملیات بدر هر روز در منطقه شورابیل اردبیل برگزار می‌شود که علاقمندان می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند که این نمایشگاه فردا در مراسم اختتامیه به کار خود پایان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اما همزمان با آخرین روز از هفته دفاع مقدس و در مراسم تجلیل از سربازان نمونه سپاهی در نمین، فرمانده سپاه این شهرستان سربازان حماسه‌آفرین و غرورآفرین را یکی از بهترین سرمایه‌های جامعه اسلامی توصیف کرد و گفت: سرباز سرمایه اصلی کشور و انقلاب است و هر اقدام آنها عبادت و اطاعت محسوب شده و باید سربازان قدر این فرصت حضور در سنگر صیانت از انقلاب را بدانند.

عظیم سرداری افزود: اگر تلاش‌های مدافعان اسلام در دوران سربازی با علم‌آموزی و تجربه‌اندوزی همراه شود، می‌تواند علاوه بر تأمین امنیت کشور به افزایش اقتدار نظام کمکی شایان توجه داشته باشد.

انتهای پیام/62003/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول