اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال‌جاری تاکنون صورت گرفت

بازدید بیش از 7 هزار البرزی‌ از مناطق عملیاتی غرب کشور

مسئول ستاد راهیان نور سپاه امام حسن (ع) استان البرز گفت: از ابتدای سال‌جاری بیش از 7 هزار نفر از شهروندان این استان برای بازدید به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

بازدید بیش از 7 هزار البرزی‌ از مناطق عملیاتی غرب کشور

علی‌اصغر ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: دوران دفاع مقدس برای ملت ایران همانطور که رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی تاکید داشتند، برکات بسیاری به همراه داشته و باید ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس حفظ شود.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله) طی سال‌های اخیر تاکید فراوانی بر این نکته داشتند که پیام شهدا  به درستی به نسل جوان منتقل شده و برای تحقق این مهم رهنمودهای ارزشمندی را بارها بیان فرموده‌اند.

مسئول ستاد راهیان نور سپاه امام حسن (ع) استان البرز بیان داشت: برای عمل به رهنمودهای ولایت، طرح‌های فرهنگی و معنوی بسیاری در سال‌های اخیر اجرایی شده که یکی از مهمترین آنها اعزام کاروان‌هایی در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی در دوران جنگ حق علیه باطل است.

ابراهیمی افزود: در این بازدید‌ها مردم در حال و هوای معنوی جبهه‌ها قرار گرفته و تاثیرات ارزشمند معنوی و روحی بسیاری برای زائران مناطق عملیاتی داشته است.

*افزایش 25 درصدی استقبال البرزی‌ها برای بازدید از مناطق عملیاتی

وی عنوان کرد: افرادی که در اردوهای راهیان نور حضور داشته‌اند، تاکید دارند که تجربه این سفر تاثیر بسیاری در بینش، دیدگاه‌ها و نظرات آنها داشته و اثرگذاری مثبت بازدید از مناطق عملیاتی انکارناپذیر است.

مسئول ستاد راهیان نور سپاه امام حسن (ع) استان البرز در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه برنامه‌های این ستاد در سال‌جاری چگونه اجرا شده است، گفت: در سال گذشته مردم بسیاری تقاضا داشتند که با کاروان‌های راهیان نور همراه و همسفر باشند، به همین دلیل در سال‌جاری انتظار داشتیم که تعداد بیشتری تقاضای خود را مطرح کنند.

ابراهیمی گفت: طی 6 ماهه نخست سال‌جاری بیش از 7 هزار نفر در قالب کاروان‌های راهیان نور در استان البرز به مناطق عملیاتی که به ویژه در غرب کشور اعزام شدند که این آمار نشان‌دهنده افزایش 25 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

وی تاکید کرد: به طور قطع تا پایان سال تعداد بیشتری به این سفرها اعزام می‌شوند که راهیان نور سپاه امام حسن (ع) استان البرز تمهیدات و آمادگی لازم را برای انجام این مهم دارد.

ابراهیمی در پایان از قشرهای مختلف به ویژه نسل جوان، دانش‌آموزان و دانشجویان دعوت کرد که از این برنامه معنوی و برکات بازدید از مناطق عملیاتی در قالب کاروان‌های راهیان نور بهره‌مند گردند.

انتهای پیام/2302/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول