اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه همدان:

جنگ‌افروزی آمریکا با هدف ضربه زدن به ایران اسلامی است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: آمریکا هیچگاه به قول‌های خود عمل نکرده و تمام شیطنت‌ها و جنگ‌هایی که به راه می‌اندازد تنها با هدف ضربه زدن به ایران اسلامی است.

جنگ‌افروزی آمریکا با هدف ضربه زدن به ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کبودراهنگ، سردار غلامعلی ابوحمزه بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس کارنامه درخشانی از ایثار و فداکاری ملت ایران و رزمندگان است.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس از لحاظ تجهیزات نظامی با مشکلات زیادی روبه رو بودیم اما امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی با دانش جوانان ایرانی در این عرصه پیشرفت‌های بسیاری کرده‌ایم .

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: دشمنان هیچ گاه دست از دشمنی و توطئه برنداشته‌اند و همیشه به فکر ضربه زدن بر این انقلاب هستند که باید بیش از هر زمانی هوشیار بود.

وی گفت: آمریکا هیچگاه به قول‌های خود عمل نکرده و تمام شیطنت‌ها و جنگ‌هایی که به راه می‌اندازد تنها با هدف ضربه زدن به ایران اسلامی است.

ابوحمزه خاطرنشان کرد: حمله آمریکا و اسرائیل به کشورهای افغانستان، عراق، غزه و لبنان به خاطر نزدیک شدن به کشور ایران و دخالت دادن کشورمان در جنگ‌های خود بود که با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب همیشه از توطئه‌های خود ناکام مانده است .

فرماندار کبودراهنگ نیز با اشاره به اینکه سپاه بازوان توانمند این کشور هستند گفت: در سال‌های اخیر سپاه ناحیه با فعالیت شبانه‌روزی خود کارنامه درخشانی بر جای گذاشته است.

مسلم غلامی افزود: کسب مقام دوم شجره طیبه صالحین شهرستان کبودراهنگ در استان نمونه بارز این تلاش‌ها است.

در پایان از سرهنگ دوم پاسدار سیدعبدالله محمودی‌خرم که بیش از دو سال به عنوان فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ فعالیت می‌‌کرد تجلیل و سرگرد محمود بداغی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه کبودراهنگ معرفی شد.

انتهای پیام/89027/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول