اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرزند سردار شهید نوبخت:

حواسمان باشد آمریکا جنایتکار و شیطان بزرگ است

فرزند سردار شهید محمدتقی نوبخت گفت: دوستان، انقلابی باشید و در هفته دفاع مقدس حرمت خون شهدا را حفظ کنیم، حواسمان باشد آمریکا جنایتکار و شیطان بزرگ است.

حواسمان باشد آمریکا جنایتکار و شیطان بزرگ است

محمدعلی نوبخت امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: تا آخرین قطره خون در مقابل آمریکا و مزدوران خارجی و داخلی می‎ایستیم.

ما هرگز دستاوردهای بزرگ انقلاب را با یک ژست و یک تلفن معامله نمی‎کنیم

وی تصریح کرد: ما هرگز دستاوردهای بزرگ و مهمی که در طی 33 ساله انقلاب با مقاومت و سختی و رنج و اهدای خون 100 هزار شهید همراه بود را با یک ژست و یک تلفن معامله نمی‎کنیم.

فرزند سردار شهید محمدتقی نوبخت اذعان داشت: انقلابی می‎مانیم و به آمریکا و به همه مزودران داخلی و خارجی اعلام می‎کنم که اسلحه شهدا را پایین نمی‎گذاریم.

در ذهن تاریخی ملت جنایت‎های آمریکا باقی می‎ماند

نوبخت تاکید کرد: اوباما و آمریکا بداند ملت ایران هرگز خیانت‎های آمریکا را فراموش نمی‎کند و در ذهن تاریخی ملت جنایت‎های آمریکا باقی می‎ماند.

وی با بیان اینکه ما فرزندان شهدا به آرمان‎ها امام و شهدا پشت نخواهیم کرد، افزود: ما یادگاران هشت سال دفاع مقدس تبعیت بی‎چون و چرا از رهبری سرلوحه کارهایمان است برای همین آمریکا بداند مقام معظم رهبری انقلابی است و ما همه سرباز او هستیم و در تحقق منویات ایشان خون خود را خواهیم داد.

ما به دنبال انقلاب ناب‎محمدی و دولت اسلامی هستیم

فرزند سردار شهید محمدتقی نوبخت گفت: ما به دنبال انقلاب ناب‎محمدی و دولت اسلامی هستیم و جملات امام و رهبری را در خصوص آمریکا فراموش نمی‎کنیم و مبنای عمیق نظری امام راحل در تقابل با شیطان بزرگ نهادن را فراموش نمی‎کنیم.

نوبخت خاطرنشان کرد: دوستان، انقلابی باشید و در هفته دفاع مقدس حرمت خون شهدا را حفظ کنیم، حواسمان باشد آمریکا جنایتکار و شیطان بزرگ است.

انتهای پیام/2307/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول