اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس خواستار شد

ایجاد مدیریت ناحیه جدید بافت فرسوده دوگنبدان در مدت یک‌هفته

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از شورای شهر و شهرداری دوگنبدان خواست تا در مدت یک هفته مدیریت ناحیه جدید شهری برای ساماندهی بافت فرسوده گچساران ایجاد کنند.

ایجاد مدیریت ناحیه جدید بافت فرسوده دوگنبدان در مدت یک‌هفته

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، غلامرضا تاجگردون ظهر امروز در نشست ساماندهی بافت فرسوده این شهرستان اظهار کرد: بازسازی بافت فرسوده به عنوان یکی از مهم‌ترین معضلات شهری گچساران از ضرورت‌های لازم است.

گچساران 164 هکتار بافت فرسوده شهری دارد

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: در محدوده شهری گچساران افزون بر 164 هکتار بافت فرسوده وجود دارد که برنامه‌ریزی جدی، مؤثر و کارآمد برای ساماندهی این بافت ضرورت دارد.

تاجگردون با بیان این‌که از دو سال پیش تاکنون جلسات مختلفی به منظور ساماندهی این بافت برگزار شده و صورت‌جلسات متعددی تنظیم شده است، افزود: مسئولان باید همت بیشتری در این زمینه داشته باشند و از فرصت‌های پیش‌رو و اعتبارات در نظر گرفته شده برای این طرح بهترین استفاده را ببرند.

وی تصریح کرد: جایگزین کردن بافت بهبود یافته به جای بافت فرسوده یکی از اقدامات و برنامه‌های خوب و در دست اجرا است.

تاجگردون ایجاد مدیریتی جدید شهری برای ناحیه بافت فرسوده را گامی مؤثر برای تمرکز در برطرف کردن مشکلات و حل موانع دانست و از شهرداری و شورای شهر دوگنبدان خواست تا پیگیری و اقدامات لازم را در این زمینه داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به توافقات قبلی در این زمینه، شورای شهر و شهرداری تا پایان هفته نسبت به ایجاد مدیریتی توانمند و فعال برای این ناحیه جدید شهری در دوگنبدان اقدام کنند.

وی یادآور شد: عدم ساماندهی بافت فرسوده با وجود خدمات‌رسانی مطلوب به این منطقه، سبب می‌شود خدمات شهرداری آنگونه که باید دیده نشود.

اختصاص اعتبار برای اجرای طرح‌های ورزشی، فرهنگی و تفریحی در بافت فرسوده

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی جایگزین کردن فضاهای تفریحی و رفاهی در این بافت را به منظور زیباسازی چهره شهری دوگنبدان ضروری عنوان کرد.

تاجگردون از راه و شهرسازی، شهرداری، شورای شهر و سایر دستگاه‌های متولی امر ساماندهی بافت فرسوده خواست تا هماهنگی لازم را در این زمینه داشته باشند تا روند کار به طور مطلوب پیش رود.

وی گفت: از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای اعتباری برای ایجاد فضاهای ورزشی و فرهنگی اختصاص یافته که این پروژه‌ها در محدوده بافت فرسوده اجرایی می‌شود.

تاجگردون از شهرداری خواست تا اقدامات لازم برای تکمیل بانک اطلاعاتی جامع ساکنان بافت فرسوده را انجام داده و فرهنگ‌سازی لازم را برای مشارکت مردم در ساماندهی بافت فرسوده داشته باشند.

وی عملیاتی کردن و اجرای پروژه‌ها به نحو مطلوب را عاملی تشویق‌کننده برای مشارکت مردم دانست و از مسئولان اجرایی خواست تا پروژه‌های خدماتی و رفاهی این بافت را در کوتاه‌ترین زمان اجرایی کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که چند قطعه زمین برای ایجاد فضاهای فرهنگی و ورزشی در ناحیه بافت فرسوده وجود دارد، تسریع در احداث این طرح‌ها و پروژه‌ها را خواستار شد. 

انتهای پیام/82001/ق40/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول