اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 3 اصفهان مطرح کرد

احیای 20 درصد از بافت فرسوده منطقه3 اصفهان

شهردار منطقه سه اصفهان گفت: 300 هکتار از بافت فرسوده موجود در سطح شهر اصفهان به منطقه سه اختصاص دارد که در حال حاضر 20 درصد از بافت فرسوده موجود در این منطق احیا و نو‌سازی شده است.

احیای 20 درصد از بافت فرسوده منطقه3 اصفهان

منصور نجفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان حدود چهار هزار هکتار بافت فرسوده دارد، اظهار داشت: البته در حال حاضر بیش از دو هزار هکتار از بافت فرسوده اصفهان مصوب شده است.

وی منطقه سه را یکی از مناطق قدیمی اصفهان دانست و اضافه کرد: بیشترین بافت فرسوده موجود در شهر اصفهان به منطقه سه اختصاص دارد و نو‌سازی و احیای بافت فرسوده سبب ارتقای سطح زندگی مردم می‌شود.

شهردار منطقه سه اصفهان با اشاره به میزان بافت فرسوده موجود در این منطقه تصریح کرد: 300 هکتار از بافت فرسوده موجود در سطح شهر اصفهان به منطقه سه اختصاص دارد که در حال حاضر 20 درصد از بافت فرسوده موجود در این منطق احیا و نو‌سازی شده است.

وی با تاکید بر اینکه طی چند سال گذشته برنامه‌ها و اقداماتی از سوی شهرداری در راستای احیای بافت فرسوده موجود در این منطقه انجام شده است، ادامه داد: البته عمده 20 درصد بافت فرسوده احیا شده در این منطقه با مشارکت‌های مردم صورت گرفته است و شهرداری برای احیای بافت فرسوده موجود در این منطقه تسهیلاتی را در اختیار شهروندان قرار می‌دهد.

نجفی با اشاره به تسهیلات شهرداری برای احیای بافت فرسوده موجود در این منطقه تاکید کرد: صدور پروانه ساختمان با 50 درصد تخفیف و عوارض و تراکم از جمله تسهیلات شهرداری به مردم برای احیای بافت فرسوده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم دولت اعتبارات احیای بافت فرسوده را افزایش بدهد و وام‌های مورد نیاز را برای احیا و نو‌سازی این وام‌ها در اختیار شهروندان قرار بدهد، افزود: احیای بافت‌های فرسوده با مشارکت‌های مردم امکان‌پذیر است و با احیای بافت فرسوده خدمات و سرانه در مناطق افزایش پیدا می‌کند.

شهردار منطقه سه اصفهان گفت: احیای میدان امام علی (ع) یکی از مهم‌ترین اقدامات شهرداری در راستای احیا و نو‌سازی بافت فرسوده موجود در منطقه سه اصفهان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/63004/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول