اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور شهری استانداری کرمان:

توفان‌های شن مجموعه شهری ریگان را آزار می‌دهد

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کرمان گفت: توفان‌های شدید شن در این شهرستان خسارت‌های زیادی به زیرساخت‌های شهر وارد می‌کند و این توفان‌ها مجموعه شهری را آزار می‌دهد.

توفان‌های شن مجموعه شهری ریگان را آزار می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، حسین شایق ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه شهردار ریگان اظهار داشت: با اتمام دوره شورهای اسلامی یکی از وظایف شوراهای جدید انتخاب شهردار است که در تعدادی از شهرها این کار انجام و شوراها سرپرست انتخاب کرده‌اند.

وی افزود: اما شوراهای اسلامی ریگان با سرعت عمل زیاد این کار را انجام و دهگان را به عنوان شهردار انتخاب و با امضای استاندار حکم وی ابلاغ شد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری کرمان بیان داشت: توفان‌های شدید شن در این شهرستان خسارت‌های زیادی به زیرساخت‌های شهر وارد می‌کند و این توفان‌ها مجموعه شهری را آزار می‌دهد.

شایق خاطر نشان کرد: طی سال‌های گذشته چندین طرح بزرگ در زمینه تثبیت شن‌های روان انجام شده، اما می‌طلبد این طرح‌ها تداوم داشته باشند و نهال‌هایی در اطراف شهر ریگان کشت شود.

وی تصریح کرد: اداره کل امور شهری استانداری نیز با مشاوره کارشناسان تلاش می‌کند که به مجموعه شهرداری ریگان کمک کند و ستاد حوادث نیز به کمک شهرداری ریگان می‌آید.

محمد آبیار رئیس شورای اسلامی شهر ریگان نیز با تشکر از خدمات شهردار سابق گفت: اقدامات خوبی شهردار سابق ریگان طی 10 سال در این شهر انجام داد که ایجاد بزرگترین باغ شهرداری در ورودی شهر ریگان به مساحت 50 هکتار با کاشت درختان نخل، مرکبات، زیتون و کهور از جمله آن است.

وی آسفالت معابر، ایجاد بوستان‌ها، خرید ماشین‌آلات و راه‌اندازی پارک موتوری را از دیگر اقدامات شهردار سابق ریگان برشمرد و اذعان داشت: مبلمان شهری به زودی در شهر ریگان ایجاد می‌شود که 50 درصد هزینه‌ها توسط شهرداری تامین می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ریگان افزود: طی مدتی که وی به عنوان سرپرست شهرداری معرفی شده بود تعدادی از معابر شهر ریگان را آسفالت و برخی را تسطیح و زیرسازی و آماده اسفالت کرده است.

حجت‌الاسلام علی حیدری‌نسب امام جمعه ریگان با تقدیر از فعالیت‌های شهردار سابق و تبریک به شهردار جدید افزود: یکی از نیازهای شهر ریگان ایجاد فضای سبز شهری است و با توجه به اینکه تعدادی پارک در این شهرستان وجود دارد، ایجاد نمازخانه در این پارک‌ها یکی از ضروریات است.

وی عنوان کرد: نظافت شهر خیلی ضعیف است، شهرداری در طول روز دو مرتبه زباله‌ها را از سطح شهر جمع‌آوری می‌کند و اصناف با شهرداری هماهنگی داشته باشند.

حیدری‌نسب از شهرداری خواست در زمینه ساماندهی گلزار شهدا و شهدای گمنام اقدام کند.

به گزارش فارس در این مراسم حسن دهگان به عنوان شهردار جدید ریگان معرفی و از خدمات 10 ساله عباس نازلی شهردار سابق تقدیر شد.

انتهای پیام/80014/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول