اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 8 رأی موافق

علی گلمرادی شهردار بندر امام ماند

رئیس شورای اسلامی بندر امام (ره) گفت: علی گلمرادی به اتفاق آرا و با کسب هشت رای در سمت خود باقی ماند.

علی گلمرادی شهردار بندر امام ماند

داوود مجدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندر امام اظهار کرد: نهاد فرادستی با عنوان کمیته تطبیق در فرمانداری وجود دارد که مصوبات شورای اسلامی شهر را بررسی و با نص قانون تطابق می‌دهد.

وی تصریح کرد: این کمیته بر مصوبه جلسه پیشین شورای شهر بندر امام برای انتخاب شهردار ایراد و اشکالاتی وارد دانسته بود که موضوع به استانداری خوزستان ارجاع و بازخورد و نتیجه آن ابطال مصوبه قبلی و تصمیم بر برگزاری مجدد جلسه انتخاب شهردار شد.

رئیس شورای اسلامی بندر امام (ره)  افزود: بر همین اساس شب گذشته جلسه انتخاب شهردار بندر امام خمینی (ره) با حضور تمام اعضای شورای شهر و سرپرست فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر برگزار و در نهایت علی گلمرادی با هشت رأی موافق و یک رأی ممتنع مجدداً سکان مدیریت شهرداری بندر امام خمینی (ره) را به دست گرفت.

مجدم خاطرنشان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر بندر امام همدل و همراه در راستای انجام امور محوله و وظایف ذاتی و قانونی خود گام بر می‌دارد و این مسیر را برای احقاق حقوق شهروندان و ارتقای جایگاه بندر امام خمینی (ره) مستحکم و پرصلابت طی می‌کند.

وی اضافه کرد: شروع این حرکت از شب گذشته با انتخاب قاطع شهردار بندر امام خمینی (ره) کلید خورد و شهروندان اطمینان داشته باشند مجموعه شورای شهر و شهرداری بندر امام در راستای پیشرفت و تعالی این شهر از هیچ تلاش و کوششی فروگذاری نمی‌کند.

علی گلمرادی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی از دانشگاه علوم و تحقیقات خوزستان و دانشجوی مقطع دکترای مدیریت منابع انسانی است.

وی یک سال شهرداری بندر ماهشهر، دو سال سرپرستی و مدیریت بندر سجافی و از سال 1390 تاکنون نیز شهرداری بندر امام خمینی (ره) را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

انتهای پیام/72008/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول