اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

نشست روشنگری بسیجیان در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی از برگزاری نشست روشنگری بسیجیان در آخرین روز از هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد.

نشست روشنگری بسیجیان در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

سرهنگ جلیل وحیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن اشاره به برخی برنامه‌های آخرین روز از هفته دفاع مقدس در آذربایجان غربی، اظهار داشت: ایران به برکت هشت سال دفاع مقدس است که اکنون به یکی از قدرت‌های برتر منطقه و جهان تبدیل شده است که درس‌آموزی از آن‌ها می‌تواند در حفظ ارزش‌های این دوران و انتقال آن به نسل آینده تاثیرگذار باشد.

وی با یادآوری اینکه این روز با عنوان روز «درس‌ها و عبرت‌ها از وقایع جنگ تحمیلی» نام‌گذاری شده است، افزود: می‌توان این روز را یکی از مهم‌ترین روزهای هفته دفاع مقدس نامید.

وحیدی با بیان اینکه هدف از برگزاری برنامه‌های متعدد در هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان هشت سال دوران دفاع مقدس و معرفی آن‌ها به نسل‌های بعدی، گرفتن درس‌ عبرت از شیوه برخورد آنها با واقعه جنگ بود، که چگونه برای دفاع از آرمان‌های امام راحل و حفظ کیان خود از جان و مال و خانواده خود گذشتند.

وی با بیان اینکه قیمت انقلاب انسان‌های آزاده و آزادی‌خواه آن هستند، تصریح کرد: رشادت‌های رزمندگان بود که توانست هویت و اساس انقلاب اسلامی را بیمه کند و آن را روز به روز قدرتمندتر و در چشم دشمنان شکست‌ناپذیرتر نشان دهد.

وحیدی به برگزاری نشست روشنگری با شرکت بسیجیان در این روز خبر داد و افزود: علاوه بر حضور بسیجیان در تمامی رده‌ها، نخبگان بسیجی نیز در این مراسم حضور دارند که از آن‌ها تجلیل به عمل می‌آید.

وی به نقش بسیجیان و آمادگی آن‌ها برای دفاع از خاک و ارزش‌های نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: بسیجیان لشکر مخلص خداوند هستند که برای دفاع از تمامیت ارضی کشور و حفظ ارزش‌های مقدس نظام اسلامی خود را آماده مقابله با توطئه‌ها و تجاوزهای احتمالی دشمنان نظام اسلامی کرده‌اند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری همایش پیشکسوتان دفاع مقدس در برخی شهرستان‌های استان، تصریح کرد: این افراد نقش مهمی در پیروزی دفاع مقدس داشته‌اند و باید ضمن معرفی آن‌ها به عنوان اسطوره‌های دفاع مقدس به نسل جوان، از آن‌ها قدردانی شود.

وحیدی خاطرنشان کرد: با عنایات الهی امسال نیز توانستیم برنامه‌های متنوعی در طول هفته دفاع مقدس در استان به اجرا درآوریم که غالب برنامه‌ها نیز با استقبال گرم مردم و مسئولان همراه بود.

انتهای پیام/61006/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول