اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نور:

پیروزی در دفاع مقدس یک معجزه الهی بود

فرماندار نور گفت: پیروزی در دفاع مقدس یک معجزه الهی بود که با رهبری حضرت امام خمینی(ره) وبه دست آمد.

پیروزی در دفاع مقدس یک معجزه الهی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، علی‌محمد صمدیان صبح امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان نور بیان داشت: رهبری حکیمانه و مدبرانه امام به عنوان فرمانده همه نیروهای عمل‌کننده در جنگ،یکی از عوامل اصلی پیروزی ایران اسلامی در برابر دشمنان تا دندان مسلح بود.

فرماندار نور با اشاره به اینکه به عنوان نماینده‌ای از رزمندگان که خود در جبهه حضور داشته‌ام می‌گویم چند عامل نقش مهمی در پیروزی ما داشت، گفت: استقامت، مقاومت، شهامت و شهادت‌طلبی از سوی جوانان عزیز ما در راه خدا، وحدت همه نیروهای ما اعم از ارتشی، سپاهی و بسیجی و رهبری حکیمانه و مدبرانه امام (ره) به عنوان فرمانده همه نیروها سبب این پیروزی شده است.

صمدیان تصریح کرد: وقتی دشمن به فرودگاه مهرآباد تهران حمله کرد همه ما اعم از نیروهای نظامی و کارگزاران نظام درجازده بودیم اما این حضرت امام(ره) بود که با طمأنینه و آرامش خاصی فرمودند: «نترسید دشمن آمد یک سنگی انداخت و رفت اما ما طوری به او سیلی می‌زنیم که نتواند از جایش بلند شود».

وی افزود: جنگ تحمیلی یک حمله نابرابر بود و تمام دنیا یک طرف بودند و ما طرف دیگر این مبارزه، آنها برای نابودی ما همه چیز را داشتند اما ما دست‌مان خالی بود.

فرماندار نور خاطرنشان کرد: آنها همه چیز را داشتند ولی خدا و مردم را نداشتند در مقابل ما هیچ چیز نداشتیم ولی خدا و مردم و رهبری مقتدر داشتیم که سبب اتحاد و پیروزی ما شد و جنگ سه روزه صدام هشت سال طول کشید و هیچ غلطی نکرد.

صمدیان تأکید کرد: پیروزی در دفاع مقدس یک معجزه الهی بود که با رهبری حضرت امام خمینی(ره) به دست آمد.

وی با اشاره به افتخارات رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس گفت: توان نظامی ما همراه با تجربیات دوران دفاع و اعتقادات دینی و نیز رهبری امام‌گونه مقام معظم رهبری و پشتوانه مردمی نظام سبب شده است تا دیگر هرگز، استکبار جهانی قدرت چپ نگاه کردن به ایران اسلامی را نداشته باشند.

انتهای پیام/86023/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول