اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاشی در گفت‌گو با فارس:

استقلال استحقاق برد را نداشت

کاپیتان تیم فوتبال صبای قم گفت: اگرچه استقلال در این بازی پیروز میدان شد اما باید بگویم که آن‌ها استحقاق این برد را نداشتند.

استقلال استحقاق برد را نداشت

مرتضی کاشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز در خصوص شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: اگرچه استقلال در این بازی پیروز میدان شد اما باید بگویم که آن‌ها استحقاق این برد را نداشتند.

وی بیان کرد: ما برای برد وارد میدان شده بودیم و‌‌ همان طور که دیدید یک موقعیت گلزنی ما به تیرک دروازه حریف اثابت کرد و در ادامه موقعیت‌های دیگری داشتیم که یکی پس از دیگری از بین رفت.

کاپیتان تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه ما امروز بازنده سربلند بودیم افزود: استقلال از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کرد و توانست پیروز میدان شود.

وی همچنین عنوان کرد: بازیکنان ما تمام توان فنی و جسمی خود را به صورت کامل به نمایش گذاشتند و به خوبی در میدان حاضر شدند اما متاسفانه نتوانستیم از این بازی امتیاز کسب کنیم.

کاشی ادامه داد: اگر در زدن ضربات آخر دقت بیشتری می‌کردیم اکنون ما تیم پیروز میدان بودیم، در هر صورت این برد را به مردم خوزستان تبریک می‌گویم.

وی افزود: استقلال خوزستان تیم با تجربه‌ای است و بازیکنان این تیم سالیان بسیاری در لیگ بر‌تر توپ می‌زنند و نباید تصور کرد که این تیم تازه به لیگ بر‌تر آمده است.

انتهای پیام/‌72015/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول