اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس:

ترویج فرهنگ بسیجی و ایثار در مدارس و دانشگاه‌ها ضروری است

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ ترویج فرهنگ بسیجی و ایثار در مدارس و دانشگاه‌ها ضروری است.

ترویج فرهنگ بسیجی و ایثار در مدارس و دانشگاه‌ها ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد شامگاه جمعه در نشست بسیجیان و رزمندگان دشتستان با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی اظهار داشت: بهترین نشست‌ها حضور در جمع بی‌ریای بسیجیان و رزمندگان است زیرا انسان در بین آنها آرامش خاصی پیدا می‌کند.

وی افزود: کمترین تاثیر جلسات و همایش‌های هفته دفاع مقدس این‌ است که نسل امروز در هم نشینی با ایثارگران و خانواده‌های شهدا از خاطرات و درس‌های آنها استفاده می‌برند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت تأمل در مسائل و رخدادهای دوران دفاع مقدس گفت: جامعه کنونی ما در حال حرکت به سمتی است که احساس می‌کنیم برخی از خاطرات شهدا و رزمندگان افسانه است؛ ولی آنها واقعیت دارند و باید ترویج شده و زنده نگه داشته شوند.

نماینده مردم دشتستان در خانه ملت تصریح کرد: امروز سردمداران کشورهای غربی به کمک‌های مختلف خود به صدام اقرار می‌کنند درحالی که رزمندگان ما با کمترین امکانات و ادوات جنگی به دفاع می‌پرداختند.

موسوی‌نژاد با اشاره به وجود قدرت ایمان و روحیه بالای ایثار و اخلاص در بین رزمندگان افزود: در زمان جنگ تحمیلی انواع تحریم و کاستی‌ها وجود داشت، ولی هرگز شکایت و اعتراضی از سوی مردم بیان نمی‌شد همانگونه که امروز نیز از ایثارگران و خانواده‌های شهدا گلایه و شکایتی نمی‌شنویم.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس افزود: اقتدار نظام جمهوری اسلامی مرهون فداکاری و ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس است و اگر امروز می‌بینیم که تمام دنیا نگاه می‌کنند تا ببینند آیا رئیس جمهور ما با رئیس جمهور آمریکا در راهروهای سازمان ملل دست می‌دهد یا خیر نشانه همین عزت و قدرت ماست.

وی تاکید کرد: عده‌ای در داخل نیز این اقتدار را نمی‌بینند در حالی که تمام دنیا حرف اولشان ایران است و اگر ایران قدرت بزرگی نبود به عنوان موضوع مهم سخنرانی‌ها و جلسات غرب و شرق قرار نمی‌گرفت.

موسوی‌نژاد خاطرنشان کرد: عزت نظام جمهوری اسلامی ایران در پرتو رفتارهای زیبا و مخلصانه بسیجیان است؛ آمادگی در فرهنگ، رزم و معارف موجب شده که بسیجیان با اخلاص و معنویت بتوانند در عرصه‌های مختلف تاثیرگذار باشند.

این مسئول با تاکید بر اینکه تهدید و تخریب‌های دشمن چیزی را از ما نمی‌گیرد عنوان کرد: نفوذ رفتارهای ریاکانه و از بین رفتن اخلاص، ایثار و معنویت در جامعه باعث تخریب روحیه مقاومت و شکست خواهد شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: مسلماً کسی که در مقابل ظلم و زورگویی ایستادگی کند عزتمند و مقتدر است و کوتاه آمدن و تسلیم شدن در برابر خواسته‌ها و زورگویی‌های ناحق دشمنان موجب ذلت و سرشکستگی است.

موسوی‌نژاد متذکر شد: هیچکدام از تحریم‌ها و مشکلات جامعه نباید باعث شود که روحیه مقاومت و اخلاص از بین برود همانگونه که شهدا و رزمندگان این درس را به ما آموخته‌اند.

وی تاکید کرد: بسیجیان باید با صلابت، فرهنگ و ارزش‌های بسیجی را در محیط‌های مدرسه و دانشگاه ترویج کنند و شرم برای ترویج آرمان و ارزش‌ها جایگاهی ندارد.

انتهای پیام/2452/ن40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول