اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهریورماه امسال صورت گرفت

کمک 11 میلیون ریالی حامیان بویراحمدی به ایتام کمیته امداد

رئیس کمیته امداد شهرستان بویراحمد از کمک 11 میلیون ریالی حامیان به ایتام کمیته امداد این شهرستان در شهریورماه امسال خبر داد.

کمک 11 میلیون ریالی حامیان بویراحمدی به ایتام کمیته امداد

زریر انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به برنامه‌ها اجرایی کمیته امداد در راستای کمک به ایتام و نیازمندان تحت حمایت اشاره کرد و گفت: بیش از 11میلیون ریال حامیان به ایتام تحت حمایت این نهاد در شهرستان بویراحمد کمک کردند.

مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد رسیدگی و رفع مشکلات جامعه هدف و رسیدگی به ایتام را امری پسندیده و نیکو عنوان کرد و گفت: دین اسلام به ایتام و تفقد و دلجویی از آنان توجه بسیاری داشته و ائمه اطهار همواره به ایتام کمک کرده و توجه خاصی به آن‌ها داشتند.

انصاری اظهار داشت: کمیته امداد نیز به پیروی از دین اسلام و سنت ائمه علیهم السلام طرح اکرام ایتام را برای رسیدگی به وضعیت معیشتی ایتام اجرا می‌کند که همواره خیرین در سرکشی و کمک‌رسانی به ایتام یاری‌گر این نهاد حمایتی بودند و هستند.

انصاری با بیان این‌که هدف از اجرای این طرح بهره‌مندی از ظرفیت خیرین و حامیان در کمک به ایتام است، تأکید کرد: در این طرح حامیان ایتام با قبول سرپرستی یک یا چند یتیم کمیته امداد را در راه کمک به نیازمندان و بخصوص رفع مشکلات ایتام یاری کردند.

وی بیان داشت: در این راستا در شهریور ماه جاری حامیان ایتام مبلغ 11 میلیون و 750 هزار ریال در قالب اقلام و مواد خوراکی تهیه و بین ایتام نیازمند توزیع شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد اظهار کرد: باعث افتخار کمیته امداد است که با همکاری و همیاری مردم خیر و نوعدوست ایتام را سرپرستی و نیازها و مشکلات آن‌ها را مرتفع کند.

انتهای پیام/82011/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول