اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اطلاعات استان مازندران:

سرویس‌های امنیتی کشور اجازه تعرض دشمن به ایران را نمی‌دهد

مدیرکل اطلاعات استان مازندران گفت: سرویس‌های امنیتی کشور به حدی مجهز است که دشمن اجازه تعرض به ایران را ندارد.

سرویس‌های امنیتی کشور اجازه تعرض دشمن به ایران را نمی‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مصطفی حق پرست بعد از ظهر امروز در آیین اختتامیه مسابقات مرحله اول ورزش‌های سه‌گانه نیروهای مسلح کشور که به میزبانی شهرستان ساری  در اردوگاه خزرآباد مجتمع تفریحی صیاد شیرازی برگزار شد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دوران دفاع مقدس اساس عزت، بزرگی و آزادی جمهوری اسلامی است.

وی افزود: اگر  مروری بر تحولات تاریخی کشور داشته باشیم نشان می‌دهد  ملت ایران به خاطر همبستگی و هم‌افزایی و ایمان به خدا پیروز شدند.

این مسئول با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس یادآور مجاهدت مردانی است که با تمام وجود در مقابل دشمن ایستادگی کردند و دشمن در این دوره وادار به شکست شد، تصریح کرد: جهان پشتیبان صدام بود اما با تمام محدودیت‌ها پایان جنگ به نفع جمهوری اسلامی تمام شد.

حق پرست همبستگی ملت ایران را عاملی برای شکست دشمن عنوان کرد  و ادامه داد: در نشست 1+5 که در عراق برگزار شد نمایندگان کشور ما روی مباحث هسته‌ای صحبت کردند و در این جلسه نیز ایمان به خدا و یکدلی مردم ایران بروز داده شد.

وی با اشاره به اینکه در سایه ارزش‌های دینی و ولایتمداری، مردم کشور از تعرض دشمنان در امان هستند، بیان داشت: همدلی مردم کشور سبب شد تا جمهوری اسلامی به عنوان قدرتی مقتدر در جهان تلقی شود.

مدیر کل اطلاعات استان مازندران یادآور شد: سرویس های امنیتی کشور به حدی مجهز است که دشمن اجازه تعرض به ایران را ندارد.

وی خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح کشور با تاسی بر ایمان به خدا باید توانایی جسمی خود را هم افزایش دهند تا دشمن در مقابل جمهوری اسلامی سکوت کند.

حق پرست در پایان سخنانش با آرزوی موفقیت برای همه دست اندرکاران این رقابت ورزشی در مازندران اذعان داشت: مادامی که جوانان کشور همدلی خود را به نظام ثابت می کنند دشمن محکوم به شکست می شود.

انتهای پیام/86006/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول