اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرج:

حل مشکلات مردم و رفع معضل بیکاری مهمترین وظیفه مسئولان است

امام جمعه کرج گفت: حل مشکلات مردم و رفع معضل بیکاری مهمترین وظیفه مسئولان است.

حل مشکلات مردم و رفع معضل بیکاری مهمترین وظیفه مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام محسن کازرونی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرج ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: امروز یکی از مهمترین مسائل کشور توجه به رفع مشکلات مردم و توسعه اشتغالزایی به منظور رفع بیکاری در قشر جوان است.

وی ادامه داد: کاهش نرخ بیکاری در کشور می‌تواند بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را نیز با کاهش مواجه کند و علاوه بر آن درآمدزایی نیز برای آنان داشته باشد.

امام جمعه کرج در ادامه سخنان خود بر وحدت و همدلی بیشتر بین مسئولان تأکید کرد و افزود: برای توسعه و پیش رفتن به سمت آبادانی باید اتحاد و همدلی مسئولان بیش از پیش شود و آنان با تعاملات بیشتر استان را به سمت توسعه سوق دهند.

کازرونی تصریح کرد: اگر مسئولان با هم اتحاد داشته باشند بسیار راحت‌تر می‌توانند مسیرهای توسعه و پیشرفت را طی کنند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به قرار گرفتن در هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروز یکی از مهمترین مسائلی است که باید بیش از گذشته به آن توجه داشت.

کازرونی گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس رزمندگان با حضور در جبهه‌ها با دشمن تا بن دندان مسلح به نبرد پرداختند و با تکیه بر اعتقادات خود موفق شدند در بسیاری از عملیات‌ها موفق باشند.

وی در ادامه به شکست حصر آبادان در مهرماه سال 60 اشاره کرد و افزود: این مهم یکی از مهمترین حماسه‌هایی است که رزمندگان اسلام با جانفشانی آن را رقم زدند.

انتهای پیام/2302/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول