اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرمشهر:

رئیس جمهور در سازمان ملل عزت آفرینی کرد

امام جمعه خرمشهر گفت: رئیس جمهور و هیئت همراه وی در سازمان ملل عزت آفرینی کردند.

رئیس جمهور در سازمان ملل عزت آفرینی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، حجت‌الاسلام سیدنبی موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مسجد جامع شهرستان خرمشهر برگزار شد در جمع نمازگزاران اظهار کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی توصیه فرموده‌اند، موضع هیئت ایرانی باید از موضع قدرت، صلابت و در عین حال همراه با نرمش قهرمانانه باشد که کسی نتواند از آن سوءاستفاده کند.

وی اضافه کرد: بدون شک در این رابطه هیئت بلند پایه رئیس جمهوری در صحنه بین‌الملل توانستند عزت آفرینی کنند.

امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه رئیس جمهوری آمریکا در نطق مجمع عمومی سازمان ملل نسبت به ایران و گذشته نرمش نشان داد و کوتاه آمد تصریح کرد: رئیس جمهوری امریکا فکر می‌کرد تعامل، تعلیق غنی‌سازی و دست بالا کردن، خواری و ذلت و به رسمیت شناختن اشغالگران سرزمین قدس است.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد: اگر امروز شاهد قدرت و بازدارندگی دفاعی و بالندگی علمی در عرصه جهانی هستیم همه محصول جهاد و شهادت طلبی تربیت یافتگان مکتب ولایت فقیه در هشت سال دفاع مقدس است.

موسوی در بخش دیگری از خطبه‌های خود به مسئله شهری و همچنین پرداختن به مطالبات مردم خرمشهر اشاره کرد و گفت: مردم خرمشهر خواستار افتتاح هر چه زودتر پروژه پل روگذر راه آهن خرمشهر و ایجاد باند دوم جاده خرمشهر ـ اهواز هستند و این خواسته به حق این مردم است.

وی تعامل بین مسئولان و مردم را در برقراری نظافت عمومی شهر مهم دانست و ادامه داد: مسئولین شهری به ویژه شهرداری باید نسبت به تعامل و همکاری با مردم در راستای زیباسازی و نظافت عمومی شهر تلاش کنند.  

انتهای پیام/72001/ر30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول