اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بجنورد:

سخنرانی رئیس جمهور غرب را به چالش کشید

امام جمعه موقت بجنورد دشمنی‌های غرب علیه نظام اسلامی را برشمرد و گفت: سخنرانی حکیمانه رئیس جمهور در سازمان ملل باعث شده تا ادعاهای غرب در قبال ایران اسلامی به چالش کشیده شود.

سخنرانی رئیس جمهور غرب را به چالش کشید

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام مرتضی موسوی‌جاجرمی در نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی اظهار کرد: حجت‌الاسلام روحانی در سخنرانی خود ضمن اعلام مواضع جمهوری اسلامی موفقیت بزرگی را برای نظام اسلامی رقم زد.

وی با تاکید بر اینکه این موضع‌گیری نظام اسلامی تغییر فضای جهانی به نفع ایران را در پی دارد، گفت: این موضوع باعث رسوایی  و شکست غرب نسبت به معادلات خود علیه نظام اسلامی شد.

به گفته خطیب جمعه بجنورد این توفیقات با در نظر گرفتن اصول انقلاب اسلامی و سیاست، عزت، حکمت و مصلحت نصیب ایران اسلامی شده است.

وی از رئیس جمهور و هیئت همراه به خاطر دفاع از برنامه‌های نظام جمهوری اسلامی قدردانی کرد.

امام جمعه موقت بجنورد همچنین با برشمردن مناسبت‌ها از دفاع مقدس به عنوان الگوی موفقی از وحدت‌، یکپارچگی، همدلی و ایثارگری ملت شهیدپرور ایران در برابر دشمنان این مرز و بوم و اسلام یاد کرد.

وی با بیان اینکه خوداتکایی، دستیابی به توسعه همه جانبه و پیشرفت‌های خیره‌کننده در تمامی عرصه‌های علمی، سیاسی و دفاعی از دستاوردهای ارزنده جنگ تحمیلی است، یادآور شد: اکنون ایران اسلامی هرچه دارد به برکت خون شهداست و حماسه‌آفرینی یادگاران شهداست.

حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی تاکید کرد: بایستی همواره در مسیر آرمان شهدا که موجب حفظ ارزش‌های اسلامی و پیشرفت کشور شده، حرکت کرد.

مشاور استاندار خراسان شمالی همچنین از روز سالمند به عنوان فرصتی برای تکریم سالمندان یاد کرد.

وی با بیان اینکه تکریم سالمند کاری ارزشی و از توصیه‌های دین اسلام است، یادآور شد: البته سالمندان باید در طول سال تکریم شوند.

انتهای پیام/63002/ی20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول