اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بهار خبر داد

برگزاری نماز اول وقت در مدارس بهار

مدیر آموزش و پرورش بهار گفت: با برنامه‌ریزی معاونت پرورشی، ائمه جماعت مدارس مشخص شدند و همزمان با آغاز سال تحصیلی در تمام مدارس شهرستان، نماز جماعت در اول وقت برگزار می‌شود.

برگزاری نماز اول وقت در مدارس بهار

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، علی زارعی پیش از ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان آموزشگاه حجاب ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس بسیاری از دانش‌آموزان آغاز سال تحصیلی خود را در سنگرها و میادین جنگ آغاز کردند و به جای قلم اسلحه در دست می‌گرفتند تا در برابر دشمن متجاوز بایستند.

وی با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به مدیران، معاونان و دبیران مدارس استقرار نظام آموزشی، راه‌اندازی مجتمع‌های شهری و روستایی، برنامه‌ریزی برای کاهش افت تحصیلی، راه‌اندازی کلاس‌های هوشمند، توسعه فنی و حرفه‌ای و مدارس قرآنی و جذب اعتبارات لازم و اجرای دقیق پروژه مهر را از مهم‌ترین برنامه‌های پیگیری شده طی چند ماه گذشته دانست.

مدیر آموزش و پرورش بهار اظهار داشت: تمام نیروهای آموزشی و پرورشی در سه مقطع تحصیلی ساماندهی شده‌اند و از امروز مدارس فعالیت جدی خود را به صورت رسمی آغاز می‌کنند تا بتوانند زمینه را برای رشد و تربیت آینده‌سازان این مرز و بوم فراهم کرده و افرادی متعهد و متخصص را به جامعه تحویل دهند.

وی با اشاره به اهمیت روزهای آغازین مدرسه گفت: ایجاد نگرش مثبت در دانش‌آموزان، تقویت انگیزه تلاش و تحصیل و ایجاد دلگرمی نسبت به مدرسه و معلم در روزهای اول مدرسه صورت می‌پذیرد.

زارعی تاکید کرد: با برنامه‌ریزی معاونت پرورشی، ائمه جماعت مدارس مشخص شدند و همزمان با آغاز سال تحصیلی در تمام مدارس شهرستان، نماز جماعت در اول وقت برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: والدین باید طی سال تحصیلی با اولیای مدرسه همکاری تنگاتنگی داشته باشند و به صورت جدی بر امورات آموزشی و پرورشی فرزندان خود نظارت و در برگزاری جلسات انجمن اولیا و مربیان و کلاس‌های تقویتی همکاری بیشتری داشته باشند تا در عرصه‌های مختلف آموزشی و پرورشی شاهد درخشش و کسب رتبه‌های برتر استانی و کشوری باشیم.

در ادامه امام جمعه بهار نیز در این آیین با تبریک بازگشایی مدارس و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس نماد استقامت و فداکاری رزمندگان در برابر دشمن است که باید گرامی داشته شود.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا افزود: نظام اسلامی در گسترش فضای تعلیم و تربیت و بهبود فضاهای آموزشی اهتمام جدی دارد و روز به روز شاهد پیشرفت‌های بیشتری هستیم.

وی اظهار داشت: مدرسه محل کسب علم و تقویت دین و ایمان دانش‌آموزان است که با آموزش صحیح و تربیت دینی آن را در درون افراد نهادینه می‌کند.

امام جمعه بهار تصریح کرد: اگر در عرصه علم و دانش شروع خوب داشته باشیم در سال‌های آینده شاهد رشد و بالندگی فرزندانمان خواهیم بود.

وی عنوان کرد: بسیار خوشحالیم که دانش‌آموزان این شهرستان با عزم و اراده برای فتح قله‌های بلند علم و دانش تلاش می‌کنند و امیدوار هستیم به موفقیت‌های بیشتر نیز برسیم.

انتهای پیام/2499/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول