اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت می‌گیرد

استقبال از مسافران ورودی به شهر مقدس شیراز

به مناسبت آغاز هفته گردشگری، امروز جمعه پنجم مهر ماه جاری، مسافران و زائران شهر مقدس شیراز مورد استقبال ویژه قرار می‌گیرند.

استقبال از مسافران ورودی به شهر مقدس شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس امروز جمعه پنجم مهر ماه جاری همزمان با روز جهانی جهانگردی و آغاز هفته گردشگری، از مسافران و زائران شهر مقدس شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) به گرمی استقبال می‌شود.

سرپرست معاونت گردشگری این استان اظهار داشت: ماه مهر پیک گردشگری شیراز است و در هفته گردشگری که از امروز جمعه پنجم مهر ماه جاری آغاز می‌شود، در مبادی زمینی، ریلی و هوایی شهر مقدس شیراز برنامه‌های ویژه‌ای برای استقبال از مسافران ورودی تدارک دیده شده است.

امیر حسین حکمت نیا گفت: امروز از مسافران ورودی در فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب، ایستگاه راه آهن و ترمینال شهید کاراندیش با اهدای بسته‌های فرهنگی شامل بروشور و کتاب نفیس و شیرینی و گل استقبال می‌شود.

سرپرست معاونت گردشگری این استان همچنین ابراز داشت: برای نخستین بار در کشور امروز به مناسبت آغاز هفته جهانی جهانگردی، گردشگری هوایی بر فراز رود کر اجرا می‌شود.

حکمت‌نیا اضافه کرد: «گردشگری و آب، حفاظت از آینده مشترک» عنوان نخستین روز هفته گردشگری است و برنامه‌های ستاد برگزاری هفته گردشگری در فارس با مسائل مرتبط با حفاظت از آب، دلیل اصلی حیات بشری همراه است.

دبیر ستاد برگزاری هفته گردشگری استان فارس بیان کرد: برای نخستین بار در کشور، گردشگری هوایی بر فراز رودخانه کر اجرا می‌شود که این برنامه با هدف معرفی گردشگری هوایی و استفاده مطلوب‌تر از ظرفیت فرودگاه زرقان در زمینه گردشگری پیش‌بینی شده و بازدید از مجموعه جهانی پارسه، بند باستانی امیر و سد درودزن و رودخانه کر از زاویه‌ای منحصر به فرد در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ 2448/خ/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول