اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور

داماش گیلان به ایستگاه راه‌آهن رسید

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور مهمان تیم فوتبال راه‌آهن تهران می‌شود.

داماش گیلان به ایستگاه راه‌آهن رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در یکی از دیدارهای هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، تیم فوتبال داماش گیلان فردا جمعه پنجم مهر جاری از ساعت 16:15 دقیقه در ورزشگاه شهید دستگردی تهران مهمان تیم فوتبال راه‌آهن تهران می‌شود.

داماش در دو دیدار قبلی خود در لیگ برتر شش امتیاز شیرین را در برابر حریفان خود کسب کرد و در آستانه این بازی از شرایط روحیه‌ای خوبی برخوردار است.

شاگردان افشین ناظمی در پنج هفته اخیر به لحاظ نتیجه‌گیری برترین تیم لیگ برتر بوده‌اند و مهم‌تر از همه تعویض‌های طلایی سرمربی جوان داماش در پنج بازی آخر این تیم منجر به کسب امتیازهای ارزشمندی برای نماینده فوتبال شهر باران شده است.

تداوم این روند مثبت و خوشایند مهم‌ترین انگیزه داماشی‌ها و سرمربی آنها در مصاف با راه‌آهنی‌ها است.

راه‌آهن نیز در این فصل نتوانسته است در حد انتظارات ظاهر شود و کسب نتایج نه چندان خوب، این تیم متمول تهرانی را در شرایط نامناسبی در جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار داده است و آنها تلاش می‌کنند با کسب پیروزی برابر داماش خود را از شرایط نامناسب فعلی تا حدودی نجات دهند.

مصاف جذابی را می‌توان برای رویارویی داماشی‌های با روحیه و راه آهنی‌های پر انگیزه پیش‌بینی کرد.

راه‌آهن برای این بازی پیروز قربانی مدافع با تجربه خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

داماش گیلان نیز برای این دیدار بازیکن محرومی ندارد اما محمدرضا مهدوی کاپیتان مصدوم این تیم مهم‌ترین مهره غایب رشتی‌ها برای این بازی قلمداد می‌شود و در کنار او سعید قدمی، رسول سروش‌نیا و سعید حلافی از دیگر مصدومان داماش هستند.

داماش با 13 امتیاز از 10 بازی قبلی خود در رده هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و راه‌آهن نیز با هفت امتیاز در مکان پانزدهم و یکی مانده به آخر جدول رده‌بندی لیگ برتر جای گرفته است.

به گزارش فارس، سرمربیگری داماش در رقابت‌های لیگ برتر به‌عهده افشین ناظمی است و منصور ابراهیم‌زاده نیز راه‌آهن را هدایت می‌کند.

انتهای پیام/84001/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول