اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان:

حمایت هواداران امتیاز مهم داماش است

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: حمایت هواداران از تیم فوتبال داماش امتیاز مهمی برای این تیم است و در مقابل تراکتورسازی تبریز تهاجمی بازی می‌کنیم.

حمایت هواداران امتیاز مهم داماش است

افشین ناظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به دیدار تیم‌های داماش و تراکتورسازی در هفته دهم لیگ برتر، اظهار کرد: بازی مهمی در برابر تراکتورسازی داریم؛ البته با توجه به اینکه در خانه خود به میدان می‌رویم به فکر ارائه یک بازی تهاجمی و گرفتن سه امتیاز هستیم.

وی ادامه داد: پس از بازی با استقلال در هفته پنجم تغییراتی در بازی خود ایجاد کردیم و در چهار هفته اخیر نتایج خوبی گرفته‌ایم و روند رو به رشدی داریم.

سرمربی داماش گیلان درباره شناخت خود از تراکتورسازی تبریز، اذعان کرد: تراکتورسازی حریفی قابل احترام است؛ به ویژه اینکه در بازی‌های خارج از خانه نیز بهتر از خانه بازی می‌کند و نتایج خوبی گرفته است.

وی حمایت هواداران از داماش را یک امتیاز مهم برای این تیم خواند و تصریح کرد: ما در خانه با حمایت هواداران خود با اندیشه انجام بازی تهاجمی به میدان می‌رویم.

ناظمی با اشاره به شرایط تیمش در آستانه این دیدار گفت: برد هفته گذشته در برابر صبای قم روحیه بازیکنان ما را افزایش داده است و بازیکنان ما در میدان با تمام توان برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند.

وی بازی مقابل صبا را یکی از بهترین بازی‌های داماش ذکر کرد.

سرمربی داماش به غایبان تیمش در برابر تراکتورسازی اشاره کرد و یادآور شد: علیرضا نظیف‌کار به دلیل سه اخطاره بودن تنها غایب ما در این بازی است.

به گفته ناظمی، محمدرضا مهدوی، محمد آبشک،  رسول سروش‌نیا، سعید قدمی و سعید حلافی از بازیکنان مصدوم داماش محسوب می‌شوند.

وی درباره آسیب‌دیدگی علی کریمی و بازی نکردن وی در مقابل داماش، خاطرنشان کرد: علی کریمی بازیکن بزرگ و قابل احترام است و تمرکز ما روی بازی کردن یا نکردن وی نیست و به فکر دستیابی به دومین برد خانگی خود در این مصاف هستیم. 

به گزارش فارس، تیم فوتبال داماش و تراکتورسازی تبریز عصر فردا در ورزشگاه شهید عضدی رشت به میدان می‌روند.

انتهای پیام/84001/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول