اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظمی:

پیروزی داماش را به هواداران هدیه می‌کنم

سرمربی داماش گیلان گفت: پیروزی خانگی مقابل صبا را به هواداران داماش هدیه می‌کنم.

پیروزی داماش را به هواداران هدیه می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، افشین ناظمی پس از پیروزی تیمش در هفته نهم لیگ برتر در نشست خبری، اظهار کرد: در مقابل تیمی برنده شدیم که از تیم‌های خوب فوتبال کشور است.

وی افزود: تیم صبا فوتبال خوبی بازی می‌کند و بنده به مایلی‌کهن تبریک می‌گویم زیرا تیمش در رشت بیشتر از حریفان دیگر ما را تحت فشار گذاشت.

سرمربی داماش درباره تیمش گفت: تیم ما امروز بسیار خوب بازی کرد و آنچه را که در تمرینات از بازیکنان خواسته بودیم در این بازی انجام دادند.

وی تصریح کرد: صبر و تحمل تماشاگران قابل قدردانی است زیرا با وجود اینکه در بازی‌های گذشته در خانه پیروز نشده بودیم هواداران دست از حمایت ما نکشیدند و برد امروز ما هدیه‌ای به هواداران است.

ناظمی درباره دریافت گل در ثانیه‌های بازی از صبا، اظهار کرد: بازیکنان ما بازی را تمام‌ شده می‌پنداشتند و روی یک غافلگیری گل خوردیم.

وی سه امتیاز این بازی را ارزشمند خواند و یادآور شد: به این سه امتیاز نیاز داشتیم تا در جدول صعود کنیم.

این سرمربی گفت: در نیمه نخست با یک نوع سیستم به زمین رفته بودیم اما در نیمه دوم تغییر سیستم دادیم و کاملاً مالکیت بازی را در دست گرفتیم.

وی به عملکرد افشین چاوشی در این بازی اشاره کرد و افزود: آنچه را که از وی خواسته بودیم چاوشی به خوبی آن را در میدان انجام داد.

ناظمی تصریح کرد: چاوشی بازیکن خلاق و با تجربه‌ای است اما بضاعت ما نیز همین است و زمانی که شش بازیکن آسیب‌دیده داریم باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که از بضاعت موجود نهایت استفاده را ببریم.

انتهای پیام/84001/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول