اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل:

26 فرزند ذکور مددجویان از خدمت سربازی معاف شدند

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل از معافیت 26 نفر از فرزندان ذکور خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد اردبیل از خدمت سربازی خبر داد.

26 فرزند ذکور مددجویان از خدمت سربازی معاف شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل قدیمی عصر امروز در جلسه حامیان و مددکاران کمیته امداد اردبیل اظهار داشت: با توجه به قانون نظام وظیفه‌ عمومی، یکی از فرزندان ذکور خانواده‌های بی‌سرپرست یا با سرپرست بالای 60 سال از کار افتاده می‌توانند از معافیت خدمت سربازی بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: در طول این مدت 13 نفر از فرزندان ذکور مددجویان تحت حمایت نیز جهت بهره‌مندی از کاهش تعرفه‌ معافیت سربازی به نهاد مربوطه معرفی شده‌اند.

قدیمی خاطر نشان کرد: همچنین 9 مشمول دیگر نیز با معرفی این نهاد از یگان‌های محل خدمت خود به شهرستان اردبیل انتقال یافته‌اند.

این مسئول به دیگر خدمات ارائه شده در مورد خدمت سربازی فرزندان خانواده‌های تحت پوشش اشاره کرد و ادامه داد: بخشودگی از اضافه خدمت این مشمولان که در زمان مقرر به خدمت سربازی اعزام نشده‌اند و همچنین انتقال محل خدمت سربازان تحت حمایت از سایر استان‌ها به پادگان محل سکونتشان از جمله‌ خدماتی است که به خانواده‌های تحت پوشش ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اشتغال فرزندان ذکور خانواده‌های تحت حمایت کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) بیان کرد: پس از معافیت یا اتمام خدمت سربازی فرزندان ذکور خانواده‌های تحت پوشش تسهیلات اشتغالزایی و خودکفایی به آنان پرداخت می‌شود تا آنها بتوانند به خانواده خود جهت امرار معاش کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل در این خصوص اضافه کرد: افراد معاف شده از خدمت نظام وظیفه می‌توانند با ایجاد اشتغال سرپرستی خانواده را بر عهده گرفته و از لحاظ معیشتی تکیه‌گاهی محکم برای خانواده‌ خود باشند.

انتهای پیام/62006/ک20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول