اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی سپاه همدان:

جنگ‌افروزی جدید منجر به فعالیت 200 هزار تروریست می‌شود

معاون سیاسی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: شروع جنگ جدید در غرب آسیا، منجر به فعالیت حداقل 200 هزار تروریست در منطقه خواهد شد.

جنگ‌افروزی جدید منجر به فعالیت 200 هزار تروریست می‌شود

محمود قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به سفر رئیس جمهور ایران به نیویورک و نشست مجمع عمومی سازمان ملل اظهار داشت: پیام جمهوری اسلامی ایران به دنیا این است که جنگ‌ستیزان دست از جنگ‌افروزی برداشته تا صلح و دوستی بر جهان حاکم شود.

وی با تاکید بر شرایط حاکم در منطقه گفت: با شروع جنگ جدید در منطقه تمام کشورها از این جنگ‌افروزی متضرر خواهند شد و شاید شروع‌کننده جنگ آمریکا باشد ولی قطعا این آمریکا نیست که بتواند به این جنگ خاتمه دهد، زیرا این جنگ منجر به فعال شدن حداقل 200 هزار تروریست خواهد شد و دامن کشورها را فرا خواهد گرفت.

معاون سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار داشت: ایران با همراهی روسیه تلاش می‌کند تا از هر گونه بروز جنگ جدیدی در منطقه جلوگیری کند.

وی ادامه داد: دیپلماسی دولت تدبیر و امید نیز در راستای کاهش تهدیدات نظامی امریکا و متحدان جنگ‌افروزش است.

قاسمی در ادامه با اشاره به تأثیر این نشست بر روی فعالیت‌های هسته‌ای ایران گفت: همان طور که رئیس جمهور در سازمان ملل اظهار داشت: انرژی هسته‌ای حق مسلم ایران بوده و به هیچ وجه از این حق قانونی و مسلم خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

معاون سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: ایستادگی ملت ایران و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری باعث شد که بارک اوباما در سخنرانی مجمع عمومی امسال به حق قانونی ایران در داشتن انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای اعتراف کند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر نرمش قهرمانانه گفت: ایران از اصول خود عقب‌نشینی نخواهد کرد و داشتن انرژی هسته‌ای نیز یکی از این اصول مسلم است.

قاسمی در پایان بیداری اسلامی در کشورهای منطقه را نویدبخش پیروزی مقاومت و شکست سیاست های استکباری دانست و گفت: امیدواریم دیپلماسی فعال ایران بتواند راهکار آبرومندانه‌ای را به کشورهای منطقه ارائه دهد و از این فرصت به وجود آمده به نفع جبهه مقاومت استفاده کند.

انتهای پیام/2499/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول