اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نکا در مجلس:

شناساندن لایه‌های پنهان جنگ به جامعه وظیفه همگانی است

نماینده مردم نکا در مجلس شورای اسلامی گفت: شناساندن لایه‌های پنهان جنگ به جامعه وظیفه همگانی است و همه ما باید ماهیت جنگ عراق علیه ایران را بدانیم.

شناساندن لایه‌های پنهان جنگ به جامعه وظیفه همگانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، احمدعلی مقیمی ظهر امروز در جلسه شورای اداری در سپاه نکا به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: وجه تمایز انقلاب ما نسبت به انقلاب کشورهای دیگر مقوله جهاد و گذشت ملت ما و اطاعت‌پذیری از ولایت است که ما را در جهان سربلند و به یک ابرقدرت تبدیل کرده است.

وی اظهار داشت: ایمان به خدا و توکل به ذات اقدس الهی از جمله فاکتورهای مهم برای این جهاد بوده است که ما را به قله‌های رفیع رسانده و پیروزی‌های متعدد را یکی پس از دیگری شامل حال ما کرده است.

مقیمی یادآور شد: فرهنگ ایثار فرهنگی فراموش شدنی نیست و هنوز که بیش از 20 سال از جنگ تحمیلی گذشته شده هنوز بسیاری از لایه‌های پنهان جنگ به درستی بیان نشده و مخفی مانده است و باید این مسائل برای جامعه زنده و پویای و جوان ما بیان و واکاوی شود.

وی ادامه داد: قدرت ایمان به خدا، وحدت کلمه و همکاری و وفاق و ایثار از جمله مسائلی است که جامعه ما را محکم و استوار نگه داشته و پشتوانه عظیمی برای صدور انقلاب ما شده است.

نماینده مردم نکا در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: برای زنده نگه داشتن رشادت‌ها و ایثار ملت ایران باید ارزش‌ها و آرمان‌های دوران دفاع مقدس را حفظ و حراست کنیم.

مقیمی افزود: دوران هشت سال دفاع مقدس دوران معرفت ملت ایران و توجه آنان به آرمان‌های انقلاب است و زنده نگه داشتن این انقلاب نیز در گرو شناساندن این معرفت به جامعه است.

فرماندار نکا نیز گفت: دفاع مقدس درس ایثار، دین مداری و اطاعت‌پذیری از ولایت است که باید بدرستی تبیین شود.

علی رجبی افزود: دشمنان مصمم هستند با ترفندهای مختلف و با استفاده از تهاجم فرهنگی و روش‌های دیگر فرهنگ ایثار و شهادت را از ذهن نوجوانان و جوانان پاک کنند.

وی اظهار داشت: بازخوانی فرهنگ ایثار و شهادت و رشادت ملت و رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس و شناساندن آن به جامعه از مهمترین وظایفی است که بر عهده ما است.

رجبی افزود: وظیفه مسئولان است که با همکاری و تعامل با یکدیگر در راستای زنده نگه داشتن و اشاعه فرهنگ دفاع مقدس بکوشیم.

انتهای پیام/86002/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول