اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قدس گیلان:

افشای چهره تزویر استکبار جهانی بزرگ‌ترین اقدام امام (ره) بود

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: افشای چهره تزویر استکبار جهانی بزرگ‌ترین اقدام‌های حضرت امام خمینی (ره) بود.

افشای چهره تزویر استکبار جهانی بزرگ‌ترین اقدام امام (ره) بود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هامون محمدی امروز پس از صبحگاه مشترک کارمندان بسیجی دستگاه‌های اجرایی گیلان در سپاه قدس استان، با گرامیداشت سی و سومین سالگرد دفاع مقدس و یاد و خاطره حضرت امام(ره) و شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی، به تفکر تقابل با ظالمان و یاری مظلوم حضرت امام (ره) اشاره کرد.

وی اظهار کرد: در زمانی که دشمن به کشور ما تعرض کرد و هیچ کشوری حاضر به حمایت از ایران نشد ارتش، سپاه و بسیج مردمی با همان تفکری که از امام (ره) آموختند در مقابل ظلم ظالمان ایستادند و دین خدا را یاری کردند و به پیروزی رسیدند.

فرمانده سپاه قدس گیلان، با اشاره به اینکه خداوند در زمانی که بندگانش به سوی او حرکت کنند و او را نصرت دهند به وعده‌های خود عمل کرده و بندگانش را یاری می‌کند، ادامه داد: بارها به چشم دیدیم که امدادهای غیبی الهی بر ما نازل شد.

وی، یکی از بزرگ‌ترین اقدام‌های حضرت امام (ره) را افشای چهره تزویر استکبار جهانی دانست و تصریح کرد: این امر موجب شده تا ملت‌ها بیدار شده و چهره واقعی دشمن را بشناسند و در مقابل دسیسه‌های شیطانی آنها آگاه شوند.

محمدی، با تصریح بر اینکه همه باید در مسیر شهدا حرکت کنیم، خاطرنشان کرد: این حرکت مقدسی است و باید با فرماندهی فرمانده کل قوا به سربازی خود ادامه دهیم.

انتهای پیام/2300/صا20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول