اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان:

نمایشگاه صنایع دستی در عراق برپا می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت:مصمم به برگزاری نمایشگاهی از محصولات صنایع دستی استان در کشور عراق هستیم.

نمایشگاه صنایع دستی در عراق برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، افشین حیدری در نشست خبری که  عصر امروز در هتل نیشکر اهواز برگزار شد اظهار کرد: با توجه به اینکه استقبال از صنایع دستی خوزستان در عراق بسیار است با این هدف نمایشگاه‌های دائمی را در با حضور 50 غرفه در عراق برگزار می‌کنیم.

وی از برگزاری دو نمایشگاه صنایع دستی در اهواز خبر داد و افزود: نخستین نمایشگاه در آبان ماه و نمایشگاه دیگر در اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از راه اندازی بازارچه مختص صنایع دستی و گردشگری خبر داد و گفت: مساحت این بازارچه 3 هزار متر مربع بوده و در هفته گردشگری کلنگ‌زنی آن انجام می‌شود این بازارچه واقع در خیابان امام شرقی و در مجاورت اداره میراث استان است. 

وی در ادامه به تاثیر رسانه‌ها در رشد حوزه میراث و گردشگری استان اشاره کرد و افزود: قطعا اگر ارتباط بین رسانه‌ها و میراث قوی نباشد در این حوزه رشد نخواهیم کرد پس انتظار می‌رود که رسانه‌ها موج مثبتی در جامعه ایجاد کنند تا بخش خصوصی وارد کار شده و سرمایه گذاری کند.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خوزستان عنوان کرد: برای رسیدن به هدف ابزارهای بسیاری لازم است تا به واسطه آن استان خوزستان را هر چه بیشتر به کشور معرفی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: کارگروه گردشگری استان نزدیک به 40 ماه در تعطیلی به سر می‌برد که مجددا آن را راه اندازی کرده‌ایم.

انتهای پیام/72015/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول