اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ دسته اول باشگاه کشور؛

نساجی مازندران با پیروزی پدیده مشهد را پشت سر گذاشت

در آغاز نخستین هفته از رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور تیم فوتبال نساجی مازندران برابر پدیده شاندیز مشهد به پیروزی دست یافت.

نساجی مازندران با پیروزی پدیده مشهد را پشت سر گذاشت

به گزارش خبرنگار ورزشی فارس از ساری، در چارچوب نخستین هفته از فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور چهارشنبه سه مهرماه از ساعت 15:15 تیم نساجی مازندران میزبان پدیده شاندیز مشهد بود و در پایان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

در این بازی که در مقابل دیدگان حدود 1000 نفر تماشاگر و در استادیوم شهدای ساری برگزار شد، تک گل نساجی مازندران را عیسی پرتو در دقیقه 70 به ثمر رساند.

قضاوت این دیدار بر عهده پیروز سیف‌اله‌پور با کمک‌های حمزه‌علی سلیمی و محمدرضا مدیر روستا بود.

حسین بغلانی مدافع نساجی مازندران در واپسین دقایق این دیدار با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.

این دیدار در حالی آغاز شد که نساجی‌چی‌ها در نیمه اول مسابقه برتری محسوسی داشتند و در اکثر دقایق این نیمه حاکم بر توپ و میدان بودند و دو بار توسط محمدنژاد مهدی و مجتبی رمضانی تا آستانه فروپاشی دروازه شاگردان اکبر میثاقیان پیش رفتند اما این موقعیت‌ها حاصلی در بر نداشت تا نیمه اول بدون رد و بدل شدن گلی به پایان برسد.

در آغاز نیمه دوم نیز شاگردان یونس گرائیلی که به دنبال کسب هر سه امتیاز نخستین بازی خود در فصل جدید بودند با طراحی حملاتی سعی در باز کردن دروازه حریف مشهدی شدند و بالاخره موفق شدند در دقیقه 70 مسابقه با ضربه سر زیبای عیسی پرتو مدافع پیش تاخته خود که از روی سانتر ارسالی مجتبی رمضانی، به گل برتری خود دست یابند.

در ادامه تلاش بازیکنان پدیده شاندیز مشهد برای به ثمر رساندن گل تساوی راه به جای نبرد و حتی قرمزپوشان قائم شهری در یکی دو صحنه می‌توانستند به گل دوم خود دست پیدا کنند اما در نهایت نساجی مازندران موفق شد فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور را با پیروزی آغاز کند. 

انتهای خبر /86017/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول