اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال

دربی اصفهانی‌ها از راه رسید/ دربی واقعی فوتبال ایران در فولادشهر

دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن می‌توانند با نمایشی زیبا در دربی فوتبال اصفهان، زیبایی واقعی دربی در فوتبال ایران را به نمایش بگذارند.

دربی اصفهانی‌ها از راه رسید/ دربی واقعی فوتبال ایران در فولادشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال در غیاب تیم استقلال که درگیر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا است، با برگزاری دیدارهایی در شهرهای مختلف کشور پیگیری می‌شود.

در مهم‌ترین دیدار این هفته دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفته تا بیست و پنجمین دربی فوتبال اصفهان را برگزار ‌کنند.

در حال حاضر تیم سپاهان در رده دوم و تیم ذوب‌آهن در رده یازدهم جدول رده‌بندی جای دارند، اما تجربه ثابت کرده که موقعیت تیم‌ها در شهرآورد تاثیر‌گذار نبوده و دلیلی برای برتری تیم برتر در این دیدار وجود ندارد، کما اینکه در سال‌های اوج سپاهان در لیگ برتر، این باشگاه چند فصل در حسرت شکست دادن ذوب‌آهن بود.

دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن در دیدارهای گذشته همواره مصاف‌های زیبایی را به نمایش گذاشته‌اند و کمتر پیش آمده که در دیدارهای دو تیم نتیجه بدون گل رقم بخورد، همچنین دیدار قبلی دو تیم با رد و بدل شدن هفت گل دیدار زیبا و تماشاگر پسندی بود.

پس از نتیجه صفر بر صفر در دربی سرخابی‌ها که با انتقادات بسیاری همراه بود، اصفهانی‌ها وعده دادند تا دربی زیبایی را به نمایش گذاشته و فوتبال‌دوستان ایرانی را راضی کنند، حال نیز زمان عمل کرده به این وعده فرا رسیده است.

*لوکا در برابر تیم سابق

دیدار ذوب‌آهن و سپاهان از جنبه‌های مختلف می‌تواند دیدار زیبایی از آب دربیاید، اما تقابل‌های این دیدار نقش مهمی در زیباتر شدن آن دارند.

لوکا بوناچیچ سرمربی فعلی ذوب‌آهن سال‌ها هدایت تیم سپاهان را بر عهده داشته و با این تیم به افتخارات بسیاری در فوتبال ایران دست پیدا کرده است اما این مربی برای نخستین بار با یک تیم دیگر اصفهانی رو‌به‌روی طلایی‌پوشان صف آرایی می‌کند.

کرانچار سرمربی سپاهان نیز تاکنون تجربه چهار دیدار در دربی را داشته که حاصل آن دو برد و دو تساوی بوده است تا آمار موفقی را برای این مربی رقم بزند.

در این دیدار هادی تامینی و اکبر ایمانی دو بازیکن ذوب‌آهن نیز برابر تیم سپاهان قرار می‌گیرند و علی احمدی و شهاب گردان از تیم سپاهان نیز رو‌ به‌روی ذوب‌آهن قرار می‌گیرند و پیش‌بینی می‌شود که شاهد تقابل‌های جالبی باشیم.

به گزارش فارس از اصفهان، برنامه هفته یازدهم به شرح زیر است:

پنجشنبه 4 مهرماه:

پرسپولیس - فجر شهید سپاسی، ساعت 17 و 20 دقیقه ورزشگاه آزادی

جمعه 5 مهرماه:

مس کرمان - گسترش فولاد تبریز، ساعت 17، ورزشگاه امام علی کرمان

ذوب‌آهن - سپاهان، ساعت 17و 15 دقیقه ورزشگاه فولادشهر

تراکتورسازی - نفت تهران، ساعت 16 و 30 دقیقه ورزشگاه یادگار امام تبریز

ملوان - فولاد خوزستان، ساعت 16 و 15 دقیقه ورزشگاه تختی انزلی

راه‌آهن - داماش، ساعت 16 و 15 دقیقه، ورزشگاه تختی تهران

استقلال خوزستان - صبای قم، ساعت 17 و 30 دقیقه، ورزشگاه تختی اهواز

انتهای پیام/63006/ل40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول