اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بافق:

عملیات ساخت مجتمع فرهنگی تفریحی بافق آغاز شد

شهردار بافق از آغاز عملیات اجرایی ساخت نخستین مجتمع فرهنگی، تفریحی و ورزشی این شهر خبر داد.

عملیات ساخت مجتمع فرهنگی تفریحی بافق آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حسن تفکری ظهر امروز در حاشیه مراسم آغاز احداث مجتمع فرهنگی تفریحی بافق در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این مجموعه با وسعت بیش از 15 هزار مترمربع که تا 80 مترمربع قابل افزایش است، با پیش‌بینی فضاهای فرهنگی و ورزشی، فرهنگسرا، فضای سبز، تاسیسات آب و برق و سرویس‌های عمومی و مجموعه پارک بانوان در بلوار انقلاب بافق ساخته می‌شود.

شهردار بافق هزینه احداث این مجتمع فرهنگی، تفریحی را افزون بر 10 میلیارد ریال عنوان کرد و یادآور شد: عملیات ساخت فاز اول این مجموعه تا پایان سال به اتمام می‌رسد و بهره‌برداری از آن آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه اعتبار احداث این مجتمع از محل اعتبارات شهرداری بافق تامین شده است، تصریح کرد: 4میلیارد ریال از این هزینه بابت آزادسازی و تملک اراضی مورد نیاز بوده و بقیه صرف ساخت این مجموعه خواهد شد.

شهردار بافق همچنین در این مراسم به اجرای طرح‌های عمرانی، توسعه فضای سبز، افزایش خودروهایی از قبیل تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس به ناوگان حمل و نقل شهری، زیباسازی شهر و فراهم کردن امکانات رفاهی شهروندان، اقدامات زیربنایی و روان‌سازی ترافیک، طی چند سال تصدی خود در شهرداری بافق اشاره کرد.

وی با اشاره به افزایش سرانه فضای سبز از 4.5 متر به حدود هفت مترمربع خاطرنشان کرد: اجرای طرح توسعه پارک‌ها و بوستان‌های محلی و نیز اجرای طرح کاشت درخت و نهال‌های سازگار با اقلیم این شهر در فضاهای خالی شهر، اقدامات ویژه شهرداری بافق در بخش توسعه فضای سبز طی سال‌های اخیر بوده که همین امر موجب افزایش سرانه فضای سبز شهری در بافق شده است.

شهردار بافق به برنامه‌های در دست اجرا و اولویت گسترش فضای سبز در پارک آبشار نیز اشاره و پیش‌بینی کرد: سرانه فضای سبز شهری این شهر در آینده نزدیک به 10 متر مربع برسد.

انتهای پیام/2464/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول