اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طول 5 سال اخیر

شهریه دانشگاه آزاد تنها 3 درصد افزایش داشته است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در خصوص میزان شهریه دانشگاه گفت: در طول پنج سال اخیر شهریه دانشگاه آزاد اسلامی تنها سه درصد افزایش داشته است.

شهریه دانشگاه آزاد تنها 3 درصد افزایش داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین عجم‎نوروزی پیش از ظهر امروز در جمع دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان اظهار داشت: با وجودی که تغییر چندانی در میزان شهریه دانشگاه آزاد اسلامی وجود نداشته است اما شهریه دانشگاه‎های غیرانتفاعی در مدت پنج سال اخیر از 300 هزار تومان به مرز 800 هزار تومان رسیده است.

وی با بیان اینکه میزان شهریه دانشگاه آزاد اسلامی در برخی رشته‎ها مانند علوم انسانی با دانشگاه‎های غیرانتفاعی برابری می‎کند، تصریح کرد: این امر در حالی است که دانشگاه آزاد اسلامی امکان تخفیف شهریه در رشته‎های علوم انسانی را دارد و میزان شهریه در رشته‎های فنی و مهندسی از 100 هزار تومان تا 200 هزار تومان با دانشگاه مذکور اختلاف است.

دانشگاه آزاد  گرگان دارای بزرگترین کتابخانه در بین سایر دانشگاه‎هاست

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان افزود: در دانشگاه آزاد اسلامی اگر امکانات رشته تحصیلی در یکی از دروس فراهم نباشد، مبلغ واحد عملی معادل واحد نظری محسوب می‎شود که اگر این مسئله را با دانشگاه‎های غیرانتفاعی و علمی کاربردی مقایسه کنیم در خواهیم یافت که آنها به دلیل سطح پایین امکانات شهریه کمتری از دانشجویان دریافت می‎کنند.

عجم‎نوروزی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی گرگان دارای بیشترین اعضای هیئت علمی است، خاطرنشان کرد: امکانات این دانشگاه به هیچ وجه قابل مقایسه با سایر دانشگاه‎های استان نیست به طوری که این دانشگاه به مثابه یک دانشگاه جامع محسوب می‎شود و در بسیاری از رشته‎ها امکان سرویس‎دهی به دانشجویان دارد.

وی در خصوص امکانات این واحد دانشگاهی بیان داشت: دانشگاه آزاد اسلامی گرگان دارای بزرگترین کتابخانه در بین سایر دانشگاه‎هاست و در بخش امکانات ورزشی بی‎نظیر است و این امکان را فراهم کرده تا دانشجویان در اوقات فراغت‎شان از این امکانات استفاده کنند گرچه تا وضعیت مطلوب فاصله وجود دارد و ما به وضع موجود راضی نیستیم.

این واحد دانشگاهی دارای یکی از بهترین و لوکس‎ترین استخرهای گلستان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان اظهار داشت: این واحد دانشگاهی دارای یکی از بهترین و لوکس‎ترین استخرهای استان است که حتی امکان غواصی در آن نیز وجود دارد، عمق این استخر پنج متر و دارای 120 نفر ظرفیت است و هزینه آن نسبت به سایر استخرها کمتر است.

عجم‌نوروزی گفت: فضای این واحد دانشگاهی به لحاظ آموزشی، تفریحی، پژوهشی و ... شرایط را برای تحصیل دانشجویان در سطح خوبی فراهم کرده است.

انتهای پیام/83001/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول