اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار هیئت رئیسه دانشگاه آزاد ورامین با آیت‌الله محمودی مطرح شد

توجه ویژه دانشگاه آزاد اسلامی ورامین به مقوله فرهنگی

توجه ویژه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا به مقوله فرهنگی در دیدار هیئت رئیسه این واحد دانشگاهی با نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین مورد تاکید واقع شد.

توجه ویژه دانشگاه آزاد اسلامی ورامین به مقوله فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید ، هیئت رئیسه واحد ورامین ـ پیشوا به‌منظور کسب فیض و بهره‌مندی از رهنمودهای عالمانه  امام جمعه ورامین، با ایشان  دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

حجت‌‌الاسلام  سیداحمد حسینی، معاون فرهنگی توجه ویژه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به بیان گزارش فعالیت‌های فرهنگی از جمله تشکیل و تقویت ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر در سه بخش استادان، کارکنان و دانشجویان برای نخستین‌بار، کسب رتبه برگزیده در مسابقات  سراسری قرآن و عترت، برگزاری همایش‌های متنوع فرهنگی همچون نماز (سراج)، بررسی قیام 15 خرداد و ...  اشاره کرد و گفت: از اولویت‌های اصلی ما در بخش استادان و دانشجویان رسوخ دادن فعالیت‌های فرهنگی در این دو قشر فرهیخته و  بکارگیری از نقطه نظرات آنها برای تصمیم‌گیری و اجرای هر چه بهتر این فعالیت‌هاست.

حسینعلی شیبانی، رئیس  واحد  ورامین ـ پیشوا  هدف از این دیدار را بهره‌مند شدن از فرمایشات ائمه جمعه عنوان کرد و افزود:  توجه جدی به مقوله فرهنگی مهم‌ترین دغدغه ماست که با پیگیری‌های به‌عمل آمده، بودجه  فرهنگی را تا سه برابر افزایش داده و توانسته‌ایم ضمن برقراری ارتباط موثر با دانشجو و استاد جهت اجرایی کردن تمام فعالیت‌ها از ایده‌های این عزیزان استفاده و به‌طور میانگین هر 15 روز یکبار جلسات فرهنگی را برگزار کنیم.

وی با توجه به شرکت یک سوم دانشجویان این واحد دانشگاهی در مسابقات سراسری قرآن و عترت خاطرنشان کرد: به‌حمدلله تمام شرایط و بسترهای لازم را بـرای فـعالیت‌های دانشجویان فراهم کرده و به‌منظور آغاز سال تحصیلی جدید برنامه‌هایی مصوب شده که از مهمترین آنها می‌توان به برپایی نمایشگاه‌های دفاع مقدس، عفاف و حجاب، توزیع بروشورهای متنوع  فرهنگی و مشاوره در حوزه دانشجویی و فرهنگی اشاره کرد.

شیبانی در ادامه به بحث آموزشی اشاره و تصویب 9 رشته جدید را از اقدامات ارزشمند یک‌سال اخیر عنوان و در حوزه پژوهشی نیز تولید علم و تجاری سازی آن را از جمله موارد انجام گرفته‌ی‌‌ این واحد دانشگاهی عنوان کرد.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین نیز به بیان نصایح و توصیه‌هایی به اعضاء هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا پرداختند.

انتهای پیام/2462/ق/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول