اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 9 سال

مجوز ساخت ساختمان دانشگاه آزاد واحد فومن و شفت صادر شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت از صدور مجوز احداث ساختمان جدید این واحد دانشگاهی پس از 9 سال خبر داد.

مجوز ساخت ساختمان دانشگاه آزاد واحد فومن و شفت صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، مجتبی ملکی‌چوبری بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه‌های این شهرستان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و سال تحصیلی جدید دفاع مقدس را صحنه رشادت‌ها، غیرت و ایثار رزمندگان اسلام عنوان کرد.

وی اظهار کرد: در دفاع مقدس ملت ایران پایداری، ولایت‌مداری و وحدت خود را به جهانیان نشان دادند که امروزه ایستادگی و مبارزه ملت ایران الگویی برای ملل مسلمان در برابر ظلم شده است.

این مسئول رشد و تعالی ایران در عرصه‌های مختلف را مدیون خون شهدا و جانفشانی ایثارگران دانست.

وی از احداث ساختمان جدید واحد دانشگاهی فومن و شفت خبر داد و گفت: یکی از مشکلات این واحد دانشگاهی نداشتن ساختمان آموزشی مناسب بود که پس از 9 سال مجوز احداث ساختمان دانشگاه آزاد واحد فومن و شفت صادر شد.

ملکی‌چوبری افزود: ساختمان مذکور در ورودی شهر فومن و در مساحت 6 هزار و 244 متر مربع در چهار طبقه و با زیربنای هر طبقه یک‌هزار و 600 متر ساخته می‌شود.

وی ادامه داد: این ساختمان با تجهیزات و امکانات دانشجویی به 12 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و در مدت دو سال ساخته می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت، با تصریح بر اینکه عملیات شن‌ریزی ساختمان مذکور آغاز شده است، یادآور شد: ساختمان فعلی این واحد دانشگاهی بازسازی شده و امکانات سخت‌افزاری، آموزشی و رفاهی دانشجویی نیز فراهم است.

وی با اشاره به وضعیت دانشگاه آزاد واحد فومن و شفت، خاطرنشان کرد: این واحد دانشگاهی 3 هزار دانشجو در 24 مقطع رشته، 30 هیئت علمی و 32 پرسنل دارد.

ملکی‌چوبری، دانشگاه آزاد فومن و شفت را واحد دانشگاهی فنی در استان معرفی کرد و یادآور شد: نبود آزمایشگاه و کارگاه برای رشته‌های فنی از مشکلات این واحد بود که در سال تحصیلی گذشته شش آزمایشگاه جدید افتتاح شد و با راه‌اندازی و تجهیز آن 500 میلیون تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد فومن و شفت توانسته است موفقیت‌های خوبی را در زمینه‌های پژوهشی، آموزشی، علمی، فرهنگی و اداری به دست آورد، متذکر شد: با توجه به شاخص‌های مالی دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه آزاد واحد فومن و شفت رتبه سوم مالی کشور و رتبه نخست مالی منطقه را در سطح دانشگاه‌های آزاد کشور کسب کرد و امتیاز دانشگاهی آن از 196 به 230 امتیاز ارتقا یافته است.

انتهای پیام/84001/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول